Jep
Ik ben wel enthousiast over de zwarte. Het sas logo vind ik wel echt too much.
Dat is ook de bedoeling natuurlijk, want dat is een geslaagd en populair model.
Ja, die vind ik ook het mooist
Toch best leuk al is €434 plus 25% import kosten een flinke prijs. Hopelijk komt er nog eens één in het blauw…
Ik ook niet maar ik heb er 2 gehad (AliExpress flieger en MoonSwatch) en ik heb er nooit een klik mee gekregen. Ze zaten vooral in de horlogedoos ook al was er technisch en qua draagcomfort niks mis mee.
Is helemaal waar. Zolang je maar niet met een nep krokodil loopt.
Zegt me niets (maar dat ligt vast en zeker aan mij) maar ik begrijp je punt.
Ik ben al wat jaren fan van UG horloges. Ik vind de vintage horloges erg mooi, ondertussen wel helaas erg duur geworden.
Ik ben voorzichtig positief over de moderne horloges, al zal ik ze gezien de prijs niet kopen. Dan koop ik liever een originele vintage voor een stuk minder.
Dat is een luxeprobleem, wat betekent dat je gewoon teveel horloges hebt
Haha nee dat snap ik. Ik vind horloges leuk, maar ben van origine parfumfreak. Dat is helemaal mijn afdeling
Kan ik me voorstellen. Het was inderdaad leuker geweest als de 2026-modellen zo’n 6-7K zouden kosten m.i.
Nee, de hommages deden nauwelijks mee in de roulatie ten opzichte van de rest. Ze deden me gewoon niks.
Haha ja maar dat bedoel ik… roulatie… veel mensen hebben maar 1 horloge. Maar no offence hoor, I feel you.
Deze vintage Orient kwam ik tegen. Ook duidelijk Polerouter geïnspireerde wijzerplaat. Betaalbaar, dus ik zit er zowaar over te twijfelen.
Overigens niet alleen omdat het op de Polerouter geïnspireerd is. Het is eigenlijk een mooi bedacht design, waar de inkervingen corresponderen met de grove verticale borsteling van de zijkanten. Een mooi hoog acrylglas maakt het af.
Verder heb/had ik niets met Orient, dus moet ik dat zomaar aanschaffen op impuls? Tja…
Mooi ding hoor! Doet mij vooral denken aan de Omega Constellation zo met die pie pan dial.
Ik heb ook niet met Orient, maar vooral ook niks tegen :-). Ik zou dan toch voor een Constellation gaan eerlijk gezegd, maar ik weet niet welk budget je hebt.
Mooi ding. Waarom niet?
Dit is geen piepan dial. Is een decoratie op de plaat of een spanring.
Ja verrek, ik zie het. Lijkt wel op het eerste gezicht.
Omdat ik altijd vind dat ik het ook echt moet gaan dragen en de collectie is toch zeker al niet klein. Mijn interesse om mogelijk dan toch iets vintage toe te voegen is bovendien recent.
Dan zou ik voor de echte Polerouter gaan of voor een Constellation met een echte pie pan dial ;-).
Die zijn denk ik ook echt wel duurder.
Ja, ik weet nou niet of ik zelf de pie pan liever heb dan de opgelegde ring. Ik denk toch een voorkeur voor het tweede, hoewel ook lang niet iedere polerouter even aantrekkelijk is. Maar dan hebben we het voor mooie exemplaren eerder over >1500+ nietwaar? Voor Polerouters zelfs het dubbele en ik vermoed dat lang niet al die uurwerkjes al zijn nagekeken en gereguleerd.
Ik vind underdogs vaak juist wel leuk, of dat nu de goede micros van nu zijn of minder bekende modellen van vroeger. Bovendien kan de ‘schade’ dan minder snel oplopen terwijl je onderweg toch plezier hebt. Misschien toch eens nader informeren.
Voor goede exemplaren eerder het 4 dubbele
Goed te weten. Ik was conservatief. Uiterlijk beginnen de Polerouters vanaf 3000 iets mooier gepresenteerd te zijn, maar dat zegt nog weinig over de algemene staat natuurlijk. Dat is niet de markt voor mij.