Release JB 200 "Jacques Bianchi" 🤿

Ho ho… Niks mis met een NH35. Hacking, handwinden, decente power reserve. Ik heb de entry level ETA, Sellita, Seiko en Miyota op hetzelfde niveau staan in m’n hoofd. Lelijk als de nacht, maar doen wat er op de doos staat. :slight_smile:

Het had alleen niet in dit horloge moeten zitten. :white_check_mark:

Ik heb de mijne ook weer om. Supertof, zal weer eens een fotootje trekken.

2 likes

Frans fietsenmerk toch?

dat bedoel ik ook zeker niet. Een bewezen werkpaard!

Dit bedoel ik…

1 like

Italiaans

1 like

Met die NH35 erin is het een Autobianchi geworden Italiaans en ziet er niet uit, naar huidige maatstaven.

1 like

Voor mij gaat de duim niet omhoog ( en spreekwoordelijk iets anders ook niet :wink: )

1 like

Fraai horloge, maar ik heb weinig met plaatjes op de wijzerplaat. Die hadden ze v mij beter op de achterkant kunnen houden.

:laughing::laughing::joy::joy::joy:

• Dertien in een dozijn ontwerp
  • Dertien in een dozijn uurwerk
  • Faux lume
  • Prijs niet concurrerend
2 likes

Ik heb ook de achtergrond van dit merk/model even gelezen.

En ik ben het hier wel met je eens. :+1:

Hoop geschreeuw weinig wol. Beetje de Feargal Sharky van de microbrands…Alhoewel ik twijfels heb bij “A Good Heart” gezien de introductieprijs… :-1:

Tot zover the one hit wonders. Op naar de volgende! :+1:

1 like

Dat dus…ik wordt er niet warm van in mijn hartje…

1 like

Voor wie interesse heeft, sinds vanmiddag 15:00 is de inschrijving op kickstarter geopend:

Ik ben er toch wel benieuwd naar :+1:

1 like

Volgens mij gaat het best goed met de campagne.

Ik zag het ook ja :+1:

Nu wachten tot December :sweat_smile:

Hé je hebt besteld? :ok_hand:

Jazeker:

2 likes

Tof! Wat heeft je over de streep getrokken om hem te bestellen?

Dat was eigenlijk niet zo heel moeilijk.

Ik ben een tijdje geleden een origineel exemplaar misgelopen en daar baalde ik toen best van. Dit is nu een redelijk goedkoop alternatief om hem toch in de verzameling erbij te hebben :+1:

Hij past overigens ook goed bij mijn andere vintage duiker met duikertje op de wijzerplaat:

2 likes