RELEASE: Seiko 5 Sports 140th Anniversary LE

Altijd makkelijk als het druk is bij de mannen en je de vrouwen wc gebruikt. Sorry maar ik voel me vrouwelijk vandaag…

1 like

Ze leveren tegenwoordig een redelijk horloge voor een appel en een ei.
Ik bedoel alleen maar aan te geven wat de perceptie van een doorsnee consument is. Ik weet heus wel meuk te onderscheiden van redelijke meuk… :wink:
Hierdoor halen ze het merk naar beneden. Maar het is bij Seiko massa is kassa…

Je schraapt makkelijk van veel mensen een beetje geld,
dan veel geld van een paar mensen :stuck_out_tongue:

En voor de kenners is er grand seiko.

foxwild wordt je er van.

4 likes

In 2017 is Brice Le Troadec, van Omega naar Seiko gegaan. Volgens mij heeft hij toen de strategie van Omega m.b.t. limiteds meegenomen :smile:

1 like

:smile:

1 like

Ik vind het er leuk uitzien. Er had nog wat blauw gemogen rond de indexes of blauwe minuten markers.

De specs zijn hetzelfde als al de andere 5kx modellen. Ik zou het ook liever anders hebben, maar als het goed verkoopt begrijp ik dat ze er niet veel aan veranderen.

Seiko maakt leuke horloges. Zelf heb ik een sla023 MM300 in bestelling staan. 5jes Heb ik zelf ook gehad maar op een of andere manier vind ik het bij de nieuwe versies (hoeveel zijn het er tegenwoordig wel niet?) geen toegevoegde waarde op de wijzerplaat maar eerder een downgrade.

Ben ik het helemaal mee eens, vind hem ook wel aardig. Als er ooit weer eens een witte plaat in de collectie moet komen is dit voor mij wel een kanshebbertje.

1 like

Vind ‘m wel leuk hoor. Voor ‘erbij’ in de zomer, zorgeloos zon-zee-strand.

Wie gaat er duiken met een duikhorloge? Ik denk dat de meeste divers hooguit nat worden bij het handen wassen :wink:

Hahaha!!! :grinning:

Same looks… I like it :v:

9 likes

Ik heb hem in de bestelling staan

Pff, als je dit soort plaatjes ziet. :drooling_face: Sowieso de mooiste Seiko 5 wat mij betreft. :ok_hand:

2 likes

jaaa echt zo goed gelukt

1 like

Jij had hem besteld toch? Heb je hem al gekregen?

ja klopt, besteld. Ben nog in afwachting.

1 like

En zojuist opgehaald

6 likes

Gefeliciteerd!! Snel maar wat foto’s maken in het zonnetje. :ok_hand: Komt die wel goed tot z’n recht denk ik.

1 like