Release the beast!

Ik zal ff uitleggen waarom ik Sprinter heet d.m.v. een praktijk voorbeeld :smiley:

Een Duitse FB collega showde zijn Monster. Waarop ik reageerde X(
Ik had net een Monster (SRP307J) bij Rob gekocht die ik echt al een tijdje op mijn lijst had staan. Ook nog een Japan editie en blij dat ik was :+

Doet die FB ‘vriend’ mij een voorstel om te ruilen. Ik had mijn nieuwe monster net 1 dag en ja hoorrrrrrrr >X BAM! Ik zat nog niet in de blokken en was dus al aan het sprinten en er was geen scheidsrechter om mij terug te fluiten (:smiley:

Mod stelt natuurlijk niet zoveel voor. Bezel van de 315 op plaat van de 307 … maar het resultaat is super geslaagd!

X(

Ik denk dat Rob en collega’s het nu nog drukker gaan krijgen (:smiley:

Dit verhaal en deze monster kon ik jullie natuurlijk niet onthouden :wink: Bedankt voor het kijken/lezen en voor straks … slaap lekker :z

Kroon is ook zwart, dus het zwarte binnenwerk is in de srp315 kast gelepeld :slight_smile:
Heel doeltreffende mod, erg lekker!

Thanks, ik heb er ook geen verstand van hè hahaha :~

robbie409 Schreef:

Kroon is ook zwart, dus het zwarte binnenwerk is
in de srp315 kast gelepeld :slight_smile:
Heel doeltreffende mod, erg lekker!

Ziet er super uit, Gio!

Ziet er weer cool uit, Gio!

Staat 'm goed! Mooi hoor!

Zoals ik al had gezegt, super dikke klok.

Geslaagde mod weer van Rob, geniet ervan Gio (tu)

Mijn beste,

Zo voor het slapen gaan,
inderdaad leuk om te lezen en vooral ook om te zien!!

Dus bij deze: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Voor één keertje Gio…
Nee.

Ik vind je 307 mooier dan deze mod. Nu vind ik de 307 de mooiste die er op dit moment te krijgen is, dus dat is niet moeilijk, maar een overdaad aan zwart in een horloge, ik kan er niet aan wennen…

Desondanks, (tu)(tu)(tu) ermee natuurlijk!!!

Ik vind hem Badass Gio!

ziet er geweldig uit! proficiat!