Remakes only

Dit topic was er nog niet dacht ik.
Dit topic is alleen voor moderne (>2000) remakes/reissues van iconische horloges, er moet minimal 25 jaar tussen de edities zitten dus de Speedmasters en Subs doen niet mee!
Ik schop hem af met deze 7 bjoeties:

38 likes

De LIP rallye uit 1960-1969

1425717797548067

En de remake

23 likes

Ben een groot fan van remakes zoals je ziet

12 likes

Maar is toch geen remake? Das een homage. Ben er verder niet tegen hoor, ik heb ook een Dan Henry 1964.

1 like

Bij deze mijn excuses, je hebt gelijk is een homage maar wel een mooie toch :wink:

1 like

Cover girl 1971

Cover girl 2022

21 likes

)

@The_Don , echt he!!! pfffff TE MOOI
image

13 likes

Ja de Longines is echt een topper. In het echt nog mooier dan op het plaatje…

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wel een mooie maar inderdaad hommages mogen helaas niet

Ik probeerde het bericht met foto te verwijderen maar dat lukt mij dus niet, ben maar een arme TL1. Wellicht dat iemand anders het kan verwijderen, wat niet mag dat mag niet. Hoop dat jullie het mij vergeven, maar als het jullie lukt, zo de prullenbak in met die foto.
B.v.d

Toch gelukt. :+1:

Leuk topic dit!

1 like

Remake van een Ingersoll handopwinder uit de jaren 50

14 likes

Chlorophyl, is het mij gelukt of heeft iemand mij geholpen. Ik klikte mijn bericht dus aan, die verkleurde, daarna de prullenbak aangeklikt maar zag mijn bericht nog steeds staan?

Het is jou gelukt. Als hij rood wordt is ie verwijderd. :partying_face:

Iemand anders kan jouw berichten niet verwijderen behalve een mod. Zou een mooie boel worden hier! :wink:

1 like

1 like

Volgensmij mag deze wel meedoen hoor. 51 jaar tussen de originele Ed White en mijn Calibre 321.

7 likes

Remake genoeg?

11 likes

Remake van het jaren 50, Navitimer 806 model

18 likes

16 likes

Ik zie oprecht geen verschil met een normale Speedmaster.