Remember the fallen

Wat heb jij een berg toffe horloges geflipperd zeg.

1 like

Vraag hem eens wat die nu draagt. En ik wil maar één antwoord zien. Die ga ik straks bepotelen :heart_eyes:

@Scrubsaurusrex heeft wel gelijk. Ik heb zelf alle tussenstappen overgeslagen om naar the grand prize te gaan en ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb.

2 likes

Tja, sommige mis ik wel, maar ach. Het is ook een soort reis. Ofzo :see_no_evil:

2 likes

Het is ook een common pitfall denk ik… laaghangend fruit is overal, en soms moeilijk te weerstaan. Ik wil de komende jaren mijn verzameling ook weer kleiner maken en meer focusen op horloges die ik echt de moeite waard vind, maar soms is de verleiding moeilijk te weerstaan. Zo krabt de Steinhart Nav-B Dual Time al meer dan een jaar aan mijn ogen, al weet ik zeker dat het een horloge is dat er binnen twee jaar ook weer uit gaat:

1 like

Dit dus. Ik heb leuke horloges gehad maar ik heb er maar 2 met een echte WOW-factor voor me. De rest is leuk en daar blijft het bij. Niks mis mee maar niet iets waar ik mee door wil gaan voor volgende aankopen.

I’m going for gold now :sunglasses:

1 like

Moest van @HanDavinci vragen welk horloge je nu draagt, Ben nu wel benieuwd ;)…

Zal geen volledig gouden DD zijn met onyx wijzerplaat… toch?

2 likes

Omdat het niet de IWC is? Of omdat het nog niet het horloge is dat je echt wilt?

Ik ben het met @HanDavinci en @scrubsaurusrex eens. Daarnaast kan het flipperen je wel helpen te bepalen wat je echt mooi vind. Alleen trek je meestal de conclusie achteraf “ja die was dus echt mooi”. :wink:

3 likes

Auwtsch! Die Breitling is echt :heart_eyes:

1 like

Misschien is dat nog wel een leuk nieuw topic. Wat is mijn volgende aankoop, en waarom is dit het ultieme droomhorloge :slight_smile:

1 like

De longines conquest verkocht na bijna 18 maanden om plaats te maken voor een upgrade. Waarschijnlijk een GS Quartz, Tudor BB 36 of 41 in het blauw of toch een aantrekkelijk geprijsde oris. Keuzes keuzes…

6 likes

Op dit moment een Pellikaan, maar Han bedoelt deze vermoed ik.

5 likes

Naast het achteraf mooi vinden is dit natuurlijk een rol die de betaalbare flipper horloges dan kunnen spelen. Het zinloze voor mij en vast vele anderen is alleen dat ik begon met pilotenhorloges en nog altijd neig naar pilotenhorloges :sweat_smile:

1 like

Die is wel een stuk unieker ja :slight_smile:. en een stuk opvallender.

Maar je hebt er ook wel een paar prachtige horloges voor geflipperd.

1 like

Dat heb ik met zwarte divers… en op dit moment ook met Polerouters.

1 like

Hier enkele van mij


20190216_105210

4 likes

Deze mooie Orient automaat uit de sixties heeft in het voorjaar het nest verlaten. Dit was voor het eerst dat ik een horloge heb verkocht.

2 likes

In november vorig jaar belandde ik nog in een (uiteindelijk bijgelegde) ruzie met @Jeffrey1984 omdat ik dat flipperen niet begreep. En dan dit jaar… geflipperd als een dolle. :see_no_evil:
Het is ook een soort van evolutie hè? Je smaak verandert en dan moet je wel aan de bak.
Enfin:

sunmoon

avi8

JAJA, DAAR IS IE! :point_down:

FOSH

Bambino

vijfje

cccp

neo panda

cocktail

2 likes

Ik heb een ander lid blij gemaakt. Mis ik hem? Nee, eigenlijk niet. Ik mis mijn Omega AT meer (die ook om de pols van een forumlid hangt)

Die Ingenieur heb ik altijd al willen hebben, maar vanwege de relatief hoge prijs voor een bewerkte ETA heeft mij altijd afgehouden. Helaas zit dit exacte model niet meer in de collectie van IWC.

Niet allemaal afgelopen jaar toch?

1 like