Remember the fallen

Soms komt er wat bij, soms gaat er wat af. Welke horloges heb je dit jaar verkocht, weggegeven of anderszins uit je verzameling verwijderd?

Om af te trappen:

Seiko SSC663P1

2 maanden. Zag er op de foto’s beter uit dan in het echt.

Magrette Leoncino 10 Year Anniversary

Circa 16 maanden. Mooi horloge, maar heeft samen met de Oris diver het veld moeten ruimen om budget vrij te maken voor een Longines Avigation BigEye.

Oris Divers Small Second Date

11 jaar. Een super fijne duiker, maar na al die tijd toe aan iets nieuws. Verkocht ten gunste van de BigEye.

Seiko Recraft SNKM97

1 dag. Gekocht maar aanleiding van een recensie met heel mooie foto’s, inclusief dezelfde custom Pattini strap (niet bijster origineel, maar wel een fraaie match), maar het horloge viel me in werkelijkheid tegen, en ik had even gemist dat het uurwerk geen handwinding had. Gelukkig voor hetzelfde bedrag weer kunnen verkopen.

Seiko SSB275P1

6 maanden. Aardige klok, maar voegde uiteindelijk niet veel toe aan de verzameling en de doos ging niet meer dicht.

Ik heb besloten toch maar eens wat minder toe te geven aan impulsaankopen… :sweat_smile:

4 likes

3 likes

Deze:

En deze:

Beide om geld vrij te maken voor de Longines HydroConquest :slightly_smiling_face:

3 likes

:+1: Prima keus :).

1 like

Deze mogen achter elkaar door mijn horlogedoos in … :grin:

2 likes

De Explorer I 39mm 214270 MKII zou ik nog wel een keer terug willen. De rest is een afgesloten boek.

weggegeven

Verkocht

3 likes
6 likes

Van deze twee horloges vind ik het echt heel jammer dat ze weg zijn…

F@((&)@(8(&k flipperitus :laughing:

7 likes

giphy (1)

Mijn 2 favorieten van beide merken :grin:

2 likes

Omdat ik geen rust had en op dat moment weer een ander horloge wilde hebben. Ik had de 16570 gewoon moeten houden. Heb hem 2 jaar geleden met moeite voor 3K gesleten.

Dat heb ik nu nog wel eens. Dus dan:

Gewoon sparen en niet insta flipperen.

1 like


Twee eenvoudige vakantie beaters opgeruimd. Ergens mis ik de Phoibos, was een heerlijk vakantie horloge. Prima kwaliteit, fijn uurwerk.

De Nieuwe Timex-Q. Kreeg m binnen en had eigenlijk direct spijt van de aankoop. Dus direct doorverkocht hier op HF bij iemand die eerder achter het net had gevist.

Ben er met de Vostok achter gekomen dat ik nooit ga modden. Daarnaast kan ik ook niet gelukkig worden van entry level horloges.

2 likes

Ah, ik snap hem en het is een herkenbaar probleem.

Ik voel mij zo erg aangesproken dat het pijn doet.

3 likes

Wij zien elkaar toch ook weer vanmiddag bij de groep om het er over te hebben? Oh shit… dat mocht ik niet delen. Nevermind.

1 like

Ik heb er een beste club doorheen geflipperd dit jaar. Ik schrik me hier rot van eigenlijk :sweat_smile:

Wat is de les van dit jaar? Ga niet steeds voor affordables en stel wat echte doelen op.

Edit: IK VERGEET ER NOG EENTJE OOK

4 likes

You get the idea…

giphy (2)

1 like

*Klikt snel wat tabs dicht*

5 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Nou, daar gaan we. Zomaar een greep:

image

image

image

9 likes

Oef dat is een beste rij…

1 like