Reminder: 2e Dutch Watches Showcase zaterdag 27 mei

Voor diegenen, die het nog niet wisten en als reminder: zaterdagmiddag 27 mei is de alweer 2e DWS! Deze keer in de prachtige Winkel van Sinkel in het centrum van Utrecht.

Er zijn tientallen Nederlandse deelnemers, waaronder veel horlogemerken, een graveur, bandenmakers en workshops van Kalle Slaap. Volg hier de laatste ontwikkelingen en raak de horloges en hun makers/bedenkers aan :blush:

Gratis entree!

Meer info: http://www.dutchwatchprofessionals.nl/nl/welkom/.

Graag tot ziens allemaal!

Groeten, namens alle Dutch Watch Professionals,

Hans

9 likes

Ik heb Arie altijd al eens willen aanraken! Op Rikketik durf ik het steeds niet.

5 likes

And up!
Genoteerd in de agenda en punt van onderhandeling met mijn lief! Want zomaar een zaterdag vrij? Dat moet besproken worden.
Ok, ik zal de badkamer en het toilet kuisen, stofzuigen en strijken.

1 like

Kuisen :smile:

Van mij worden altijd andere tegenprestaties gevraagd. Gelukkig heb ik deze in mijn huwelijkse voorwaarden wel gemaximeerd.

1 like

Inmiddels zijn de onderhandelingen met lief afgerond en ik ga komende zaterdagmiddag naar deze showcase. Wie gaat er ook? Ik denk er rond een uur of drie te zijn.
Voor mij zijn de DumeT watches de grote trekpleister en dan model 3 in het bijzonder.

1 like

Ik fiets zeker even langs!!!

2 likes

Mijn vrouw en ik hadden een nachtje Den Haag geplanned vrijdag op zaterdag, lekker uitwaaien op strand is nu geworden, 's-ochtends uitwaaien op het strand, ik 's-middags naar DWS en mijn vrouw Hoog Catherijne, of waar je tegenwoordig dan ook in Utrecht kan shoppen…

m.a.w., ik ben van de partij!

2 likes

Er zijn diverse productintroducties, dus veel nieuwe modellen, spannend! En de nodige beursaanbiedingen!

Vertel! Vertel!

Haha nee daf zou spelbederf zijn. Kom langs zou ik zeggen…