Remote control watch Quemex 'nerd'!

Haha nice, dit deed ik vroeger altijd met m’n maatjes. Afstandbediening mee naar buiten en hopen dat er net iemand met hetzelfde merk tv thuis was.
Op een gegeven moment nam iedereen stiekem de afstandbediening mee en wisten we van heel de buurt wie welk merk tv had staan.
Mooi was die tijd :hugs:

2 likes

Haha heerlijke aanwinst!

1 like

Ha ha, kwajongen, leuk ding man :+1:

Hmm, binnenkort ook een nieuwe tv in huize Jaac :thinking:

1 like

Leuk om al deze reacties te lezen. Toch mooi hoe een horloge zoveel herinneringen op kan roepen.

Leuk ding!

Leuk! Diezelfde batterij zit ook in een Stop2go van Mondaine, komt dus meer voor. Zou hij 2 jaar op kunnen lopen.

Vanavond na de lockdown de wijk in? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Om hem te testen heb ik de batterij uit de keuken weegschaal gehaald. Ik had niet verwacht dat er zo’n knoepert in een horloge gaat.

1 like

Geweldig eh zulke horloges !
Ik zette destijds de tv van mijn schoonouders uit bij wijze van grap :joy:

1 like

Waarom dit? Geen behoefte om hem daadwerkelijk te dragen? :sweat_smile:

1 like

Hehe, jaaaa briljant ding :raised_hands:

1 like

Ja wil hem het liefst in de stickers houden. Maar als op de foto ziet het er nog best cool uit zo’n vintage klomp plastic.

1 like

De nerdy versie van belletje trekken… :nerd_face:

1 like

BEST. WATCH. EVER!!!

Hahaha, echt heel vet!

1 like

Net als vroeger met je mobi :rofl:ele DECT telefoon langs lopen tot je verbinding had… :joy:

3 likes

Schitterend!! Alle coole gasten in groep 7 hadden er één [dus ik niet - red.], heel gaaf om er nu decennia later eentje te zien, en voor jou om te hebben, kan ik me voorstellen!

Maar… een Cr2032-cel in een horloge? Voor kinderen?
Dat is bizar… wat is de L2L?

2 likes

Humor!
Ik heb ook een paar van deze units https://www.tvbgone.com/

Errug handig als je als eentje in een (wacht)ruimte zit en er staat een tv te blaten.

3 likes

Of met je scanner, toen er nog geen DECT was maar CT.1 en 0 (analoog), lekker meeluisteren met de buren … :sunglasses:

1 like

Wow… Flashback… :joy: :rofl: :joy: :rofl:
Ik was zooo trots op mijn horloge destijds! Op basis school hadden we een tv in de klas staan… Oh wat was ik vervelend… :joy:

1 like

Mijn pa had er een. Een van de buren had een 06-hijglijn gebeld. Elfjarige ik lachte zich krom.

1 like

Übernerd!