Vandaag een leuke deal gedaan met @Rende.
Hij had interesse in de Bulova Moonwatch, maar had zijn twijfels over de maat. Begrijpelijk, dus stelde ik voor om eerst vrijblijvend te passen. Halverwege afgesproken en na ongeveer tien seconden met het horloge was @Rende verkocht!
Tevens een snelle betaling en dus een hele vlotte deal. Warm aanbevolen!
Afgelopen week een horloge verkocht aan @Rende In levende lijve overgedragen en dat was heel prettige ontmoeting en deal: leuk contact en alles verlopen zoals afgesproken. En deze beginnende horlogeliefhebber heeft ook nog een drankje voor me betaald…
Onlangs een horloge verkocht aan @Rende. Soepel en vriendelijk verlopen, duidelijke communicatie.
Vandaag de Seiko MM200 van Rende gekocht. Wat een aardige gozer. Nog even zijn stunnin IWC mogen passen.
Al met al een fijne deal met een gezellige kerel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Vandaag een prachtige GS overgenomen van Ruben @Rende.
Alles top: vlot contact, prettige afhandeling.
Ruben @Rende heeft afgelopen week m’n mintgroene Traska overgenomen (en over een tijdje m’n zwarte ). Prettige, vriendelijke communicatie, zonder gedoe, allemaal helemaal prima!
Vandaag een prettige kennismaking gehad met @Rende mede horlogeliefhebber (en dan gaat de tijd snel ) Prima aankoop mogen doen voor een prachtige inmiddels collectable. Handelt integer en aan te bevelen.
Vandaag een timeprapher overgenomen van @Rende.
Fijne communicatie, nette prijs en goed verpakt verzonden! Aanrader!
Erg prettige ruil/koop deal met Ruben gesloten. Helaas niet fysiek kunnen afspreken, had graag wat horloges uit zijn collectie bepoteld (hij heeft veel dezelfde smaak als ik op horloge gebied). Wie weet in de toekomst!
De communicatie was prettig en vlot, het overmaken en verzenden van een horloge naar elkaar ook, tot slot was het pakket mega goed verpakt. Er bleek een klein krasje dat gemist was, maar perfect opgelost! Kortom kan een deal sluiten met Ruben alleen maar warm aanbevelen!!!
Mooie deal gemaakt met Ruben. Prima communicatie en zeer snelle levering.
Zeker aan te raden!
Vandaag de Delft Watch Works HFLE van Ruben overgenomen. Mijn eerste koop via dit forum als beginnend horloge fanaat! De koop heeft me positief verrast en heb weer het een en ander geleerd over horloges en het forum van Ruben!
Prettig en leuk gesprek gehad en daarnaast een vlotte onderhandeling. Ik kan niet anders dan Ruben van harte aan te raden!
Nu maar eens plezier hebben van het horloge (foto’s volgen nog),
Frank
Vandaag bij Ruben @Rende langs geweest voor de geweldige Traska Freediver! Ruben had het horloge ruim 3 weken gereserveerd voor me, ondanks meerdere geïnteresseerden. Dat is natuurlijk geweldig! Fijne kennismaking en direct duidelijk dat we het hier hebben over een liefhebber, keurige horloge en afwikkeling. Tot de volgende keer! Gr Cihan
Een snelle en moeiteloze deal gemaakt met Ruben. Zeker een aanrader!
Enkele dagen geleden mijn SPB205J1 aan @Rende verkocht.
Kwam direct met een goed bod en de deal was binnen een uur geregeld!
Zeer prettige en snelle communicatie! Aanrader!
@Rende / Ruben heeft mijn Tudor Black Bay GMT overgenomen. Prettige communicatie en afhandeling. Direct betaald. Komt afspraken na. Zeker een aanrader! Tot de volgende
@Rende een horloge verkocht tot beide tevredenheid
Vlotte en duidelijke communicatie alsmede de betaling. Super!
Volgende keer zeker weer
Een Seiko KQ verkocht aan @Rende Fijne communicatie en vlotte manier van zaken doen. Komt zijn afspraken na en is dus zeker een aanrader! Top!
Leuke deal kunnen maken met @Rende. Vriendelijk en vlot in communicatie, het horloge heeft hij snel opgestuurd en was ook zeer goed verpakt. Bedankt Ruben!
@Rende heeft onlangs een horloge van me gekocht. Prettige en betrouwbare kerel, die alle afspraken snel nakomt.
Verkoop met gerust hart aan Ruben. Erg prettig als het zo verloopt.
Bedankt!