Rene's showroom

Prachtig geschoten foto’s!

1 like

Wordt tijd voor een Seiko Astron!

1 like

Lekkere binnenkomer René, welkom hier.

Superstrakke foto’s. De horloges zijn niet allemaal mijn smaak, maar zoals je ze hebt vastgelegd zijn ze allemaal mooi. :+1:

1 like

Nu deze nog :wink:

1 like

Mooie foto’s :ok_hand:

Toffe collectie heb je daar! :sunglasses:

Stoere verzameling :muscle:

Dat leek me ook n gave. Vind t self sustaining met zonne energie icm de vele functies erg gaaf.
Mis alleen smartphone notificaties (ondanks dat ie Bluetooth heeft). Anders was dat waarschijnlijk mn vakantie horloge geworden.

1 like

Daar kunnen die G-shocks ook wel tegen :slight_smile:

1 like

Iedereen dank voor de complimenten :ok_hand:

1 like

Leuk ook dat je als “heer van middelbare leeftijd” een duidelijke voorkeur hebt voor sportieve klokken met een jeugdige uitstraling. G-Shocks zijn leuk. Mooie foto’s ook :+1:

Ha ha, dank en je bent zo oud als je je voelt (meestal 83) :wink:

I know :joy:

1 like

Prachtige foto’s van een imposante collectie, welkom op HF en veel plezier hier!

Ω

Dank je Hans!

1 like

Zo hee, impressive!

Zo te zien ben je een exacte tegenpool van mijn insteek voor een collectie: moet zoveel mogelijk autonoom accuraat zijn dus geen zenders en andere electronische foefjes. Daarnaast zo “clean & basic” mogelijk qua uiterlijk.

Ik heb alleen het geduld niet om het netjes vast te leggen, mijn reflex staat werkeloos onder handbereik (dat wel) sinds er een camera op de mobiel zit.

Dat is inderdaad een hele andere “smaak”, Theo. En dat maakt een hobby als deze ook zo leuk!

Ik wil je toch graag aanmoedigen de camera weer te gaan hanteren en je collectie op de gevoelige plaat te zetten :slight_smile:

1 like