Rene's showroom

Hieronder een aantal foto’s van mijn horloges, ik vind het leuk om ze te fotograferen. Let niet op de wijzers, die staan bijna nergens op fotostand :blush:
Sommige horloges heb ik niet meer maar een plaatje is altijd leuk. Ik ben vooral gek op klokjes waar zoveel mogelijk op zit. Zonne-energie en zender- of GPS gestuurde tijd zijn (bijna) een must in mijn optiek (lees dwangneurose). De laatste tijd komt ook bluetooth opzetten, maar daar heb je weer een telefoon voor nodig. Afijn, daar gaat ie:

Mijn eerste echt mooie was de Citizen JY8020-52E. Een druk uitziend horloge in titanium. Deze heb ik van mijn meisje gekregen voor 30 jarig huwelijk:

Daarna volgde de G-Shock Supra GA200SPR-1A en GW3500BB. Beide niet meer in mijn bezit:

De Gulfmaster GWN-1000B-1AER kwam in 2014 op de markt en MOEST ik hebben. Heeft intussen ook al het pand verlaten:

In 2015 heb ik de G-Shock GW-3000M-4AER aangeschaft, die heeft mijn vrouw nog steeds aan haar pols (af en toe):

Er kwam weer een trouwdag voorbij, 35 jaar deze keer. Traditiegetrouw werd er weer een horloge tegenaan gegooid. Ik had de G-Shock MT-G B1000B-1AER al op het oog en die werd het dan ook:

Een jaar later kwam de Citizen CA0716-19E Promaster Marine Eco-Drive voorbij. Die zag er in de winkel mooier uit dan ik later vond en was al snel weer weg:

En toen ging het dit jaar wel een beetje los. De G-Shock GPW-2000-1AER vind ik een geweldige klok en die heb ik dan ook aangeschaft:

De G-Shock GPR-B1000-1ER is ook zo’n brute geweldenaar en draag ik met plezier:

De G-Shock GR-B100-1A3ER heb ik ook nog tussendoor gescored. Maar of die blijft is twijfelachtig. Bijna nog niet gedragen:

De G-Shock MTG G1000D 1A2 vind ik een wereldklok, mooi gebouwd en op dit moment mijn favoriet, maar dat is meestal met de laatste aanschaf. Aangezien ik de MRG via dit forum heb kunnen kopen is het ook voor deze twijfelachtig of ie blijft:

Nou, dat was het wel zo’n beetje. Lang verhaal maar er zitten plaatjes bij :wink:

68 likes

De passie spat er van af.
Mooie hobby he, horloges :grin:

3 likes

Jazeker, ben redelijk besmet, geweldige hobby :grinning:

1 like

Mooi man, je weet de mooiere er steeds uit te pikken. Welkom hier op het forum.

1 like

Thanks!

Je plaatjes lijken het hier niet te doen

Plaatjes doen het bij mij prima

2 likes

Mooie foto’s ook! :grin:

2 likes

Mooie verzameling Rene!:+1:

1 like

Mooie collectie en knappe foto’s.

1 like

Mooie verzameling René! En ook erg mooie foto’s. Ik vind vooral de lijn in je verzameling erg tof om te zien. Ze bestaan dus toch, horlogeverzamelaars die doelgericht een verzameling van soortgelijke horloges opbouwen :ok_hand:

3 likes

Knappe foto’s, tnx :ok_hand:t4:

1 like

Mooie foto’s

1 like

Welkom!!! Prachtige collectie
De passie spat ervan af :+1:t2:

1 like

Goeie foto’s, en gave verzameling

1 like

Mooie set G-shocks en ook erg mooi vastgelegd.
Daar zal je ongetwijfeld een flinke studie voor hebben gevolgd met al die wijzers en knopjes. :wink:

Nogmaals veel plezier hier!

1 like

Heel mooie foto’s idd!
Kunnen zo op de site van de fabrikant.
:+1:

1 like

Top die foto’s. Zien er goed uit.

1 like

Prachtige verzameling.

1 like

Mijn beste,

Zó zó, dat is fraaie collectie “sportieve horlogerie”!!
Mijn complimenten dan ook voor deze bedreven tijd-waarnemers!!
Dank voor het delen. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes