Beste Liefhebbers,
Ik ben sinds twee weken de trotse eigenaar van een Citizen Bullhead. Prachtig horloge en precies het uurwerk waarnaar ik op zoek was voor als we met ons klassiekertje op pad zijn.
Helaas blijkt het horloge, in tehenstelling tot wat de verkoper beweerde, niet betrouwbaar te zijn. Hij blijft bij tijd en wijle stil staan en ook blijkt er vandaag na een lange strandwandeling condens onder het glas te zitten.
De verkoper wilt het horloge niet terugnemen dus ik ga nu kijken naar de eventuele mogelijkheden om hem, bij voorkeur weer helemaal perfect, maar in ieder geval weer betrouwbaar te krijgen.
Ik heb contact opgenomen met een gerenomeerde horlogemaker uit Gouda maar deze gaf aan er zelf niet aan te beginnen. Hij heeft werk genoeg en is dus niet op zoek naar een tijdrovende uitdaging als deze. Kan ik me goed voorstellen, je weet per slot van rekening niet waar het avontuur gaat eindigen. Hij heeft contact opgenomen met Citizen maar ook dat bood helaas geen oplossing.
Dus mijn vraag is of er op dit forum iemand is, of iemand weet, die deze uitdaging aan wilt gaan. Misschien is alleen een goede servicebeurt al voldoende, wellicht is een reparatie noodzakelijk.
Uiteraard gewoon tegen betaling en ik zal niemand erop afrekenen als het niet mocht lukken.
Het zou mooi zijn als het zou lukken, vooralsnog vind ik het zonde hem weg te gooien.