Reparatie 4 maanden

Heb een Alpina Extreme Regulator binnen gedaan bij de verkoper, omdat ik problemen had met het opwindmechanisme (op 09.06.2007). Was nog onder garantie.
Nu, na 4 maanden, heb ik nog altijd niets gehoord. Info bij de leverancier leert me enkel dat ze niets weten of niets kunnen zeggen.
Is dat normaal, 4 maanden om een mechanisme na te kijken?

Ik vind dat niet normaal nee.
Erg irritant.

ik heb mijn Longines dus in februari weggebracht…en nog steeds niet retour…nu is het dus eind okt.

nee zeker niet normaal bij alpine ik heb er zelf een net een servicebeurt gehadt met 3wkn weer retour

Dat lijkt me erg lang. Zeker als de leverancier zijn schouders ophaalt en van niets weet.
Ik zou daar toch maar eens een vuist op tafel gaan leggen en duidelijkheid eisen.

Trouwens…die Alpina Extreme Regulator is een verrekt mooi wreed klokkie. Hoe bevalt ie eigenlijk? ik zou er zelf ook wel een willen aanschaffen. maar dan de totaal zwarte. kwanta die kosta? ik meen ze rond de € 1600,- te hebben gezien in een magazine.

Is idd erg mooi die full black!