Reparatie advies

Kan iemand mij vertellen bij welke betrouwbare horlogemaker ik mijn Georg Jensen automaat ter reparatie kan aanbieden. Ik ben er laatst mee naar de GJ vertegenwoordigende juwelier in amsterdam gegaan maar deze heeft veel geld gevraagd voor de reparatie en bij de 3e keer retour binnen 3 maanden heb ik het er bij gelaten. U begrijpt dat mijn vertrouwen tot het nulpunt is gezakt maar toch mijn horloge weer graag aan de praat wil krijgen.
Ik hoop op een passend advies.

Beste advies is de juwelier het laten oplossen. # keer terug in 3 maanden MAg en hoef je niet te accepteren. Je hebt garantie op de reparatie en als die niet naar behoren is gedaan, dient de juwelier dat alsnog te doen. Of ergens anders en dan de kosten op de juwelier verhalen.

Het is een stukje van Amsterdam, maar een aanrader: Wesselink en Vreeker in Alkmaar.

Beste Marco, dat was mijn eerste reactie ook maar ik vertrouw de beste man niet al ga ik op mijn kop staan.Ik geef liever weer reparatiegeld uit dan dat ik bij deze boef terug keer.
Graag dus een lead naarr een buitengewoon kundig adres waar men kennis heeft van automaten, in dit geval een klasse horloge dat destijds meer dan 1300,- gulden heeft gekost

Je zou ook clockwise in hellevoetsluis kunnen proberen of zoek even hier: http://www.horlogeforum.nl/list.php?20

Allen hartelijk dank voor de suggesties. Ik ga eens onderzoeken waar ik de dienst ga kopen.

Frans de Groot in Gouda kan ik ook zonder meer aanbevelen. Heeft voor mij een Nomis en een Longines horloge geserviced. Ferrie Schweitzer in Heerlen heb ik ook goede ervaringen mee. Succes!