Reparatie Baltic horloge

3 weken geleden liet ik na het sporten per ongeluk mijn Baltic Aquascaphe GMT vallen. Bezel kapot. Aaaargh!

Natuurlijk is dit niet een type horloge dat je even voor reparatie van de bezel naar de lokale juwelier brengt. Daarom heb ik contact opgenomen met Baltic. Ik werd uitstekend via de mail te woord gestaan. Reparatie zou me een kleine €140 kosten.

Rondlopen met een zichtbaar beschadigd horloge zie ik niet zitten, dus betaald via Paypal en het horloge opgestuurd. Ik kreeg keurig verzendlabels e.d. toegestuurd voor DHL express.

Nu, twee weken later, heb ik het horloge alweer terug. In de tussentijd werd ik goed via de mail op de hoogte gehouden. Hij is weer helemaal mooi en geleverd met een nieuw meetrapport (opnieuw afgeregeld dus?). Hij loopt blijkbaar +1 sec per dag. Netjes!

Dat is dan ook het woord voor de service van Baltic. Mocht je schade hebben aan je Baltic horloge dan kan ik dit enorm aanraden.

Groetjes, DGO

43 likes

Altijd fijn als het zo gaat…:+1:

2 likes

Ik had een garantie probleempje met mijn Baltic MR01, binnenwerk liep wat slordig en met erg lage amplitude. Ook was de uitlijning tussen minuten- en urenwijzer niet optimaal. Door een intern probleem was slechts 1 van deze klachten opgelost na een eerste trip naar de herstellingsdienst maar de tweede keer was alles perfect opgelost. Schoonheidsfoutje dus, maar eind goed al goed en inderdaad een snelle service met keurige communicatie.

3 likes

Eén van de dingen die je tegen kunnen houden om een horloge te kopen van een microbrand is de ondersteuning bij schade.

Gelukkig is dat hier goed geregeld.

Top service!

1 like

Dat is goed om te weten, bedankt voor de info. Mijn Aquascaphe krijgt het vaak te verduren. Maar so far, so good.

1 like

Prettig om te lezen dat de service zo goed is. Zit ook al een tijdje naar Baltic te kijken. Dit kan mij en anderen over de streep trekken :+1:t2:

1 like

Yep, dit is zeker fijn om te weten! Thanks.

1 like