Reparatie IWC portofino IW3533-12

Dag waarde liefhebbers,
Mijn Portofino begint wat vooruit te lopen dus ik verwacht dat het uurwerk gereguleerd moet gaan worden.
Ik wil dit niet via de AD laten doen om de kosten wat te drukken. Over de laatste revisie via een AD (en daarna naar het IWC service centre) was ik niet zo tevreden. Twee keer daar geweest, kroon vervangen waar ik niet over geinformeerd was).
Heeft iemand ervaring met een horlogemaker in regio Utrecht/Amersfoort die goed werk heeft geleverd op bij voorkeur een IWC.
Basis caliber is een ETA 2892-A2 wat volgens mij veel gebruikt wordt bij merken.
Alvast bedankt.

Ik hoor veel goede verhalen over Wesselink en Vreeker in Alkmaar. Ik weet dat dit misschien minder in de buurt is, maar dan doen ze het wel goed. In relatie tot IWC heb ik -zo even snel- weinig topics gevonden in het forumdeel voor ervaring met horlogemakers. Nico Rijsman in Culemborg blijkt ook goed te zijn, dit is wel meer in de buurt, ga wel uit van een langere wachtrij.

2 likes

Hoi Guy1997,
Alvast dank voor je input.
Marc

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/zoek-de-dichtstbijzijnde-horlogemaker-met-hf-recensie/170526?u=jvdt

Easy peasy

Hallo Marc,
Niet echt in de buurt, maar wel IWC gecertificeerd is HF’er @Horloge24 oftewel André. Woonachtig in omgeving Ootmarsum.
Gr.
Peter

3 likes

Hooooly, ik kende de plaats niet, maar dat is bijna in Duitsland joh :joy:

1 like

Mooie stukje Nederland!:+1:

2 likes

Stokerij Sculte

2 likes

Ik heb goede ervaringen met Nico Rijsman in Culemborg

1 like

Ik breng al mij horloges altijd daar goede service Prima bedrijf!
Wesselink en Vreeker in Alkmaar