reparatie Lancaster pusher

Beste medeforumers,
ik zal mij even voorstellen. Ik ben Richard Bang en ben altijd wel een horlogefreak geweest. Nu ben ik zelf aan het proberen om een horloge te repareren omdat de juwelier zei dat hij dit niet meer kon ;-). .Dit kan ik mij totaal niet voorstellen, en kan ik niet accepteren en ben dus al een paar dagen bezig om een Lancaster (limited edition) te herstellen. het horloge heeft voor mij best veel waarde.
Nu heb ik met veel geduld en behulp van youtube het binnenwerk netjes gedemonteerd en heb een nieuwe besteld op ebay (oude was echt te ver heen)
Echter er was bij het cleanen een pusher is afgebroken en deze kan ik echt niet zelf repareren. Ik kan wel het horloge naar Italie opsturen maar daar zijn enorm veel kosten aan.
Is er iemand die mij kan helpen om een nieuwe pusher erop te monteren?, alle onderdelen heb ik nog, veertje, knopje, 2 ringetjes, rubbertje, alleen het asje is gebroken.

Misschien kan diegene ook de wijzers netjes terug zetten, (ik heb wel een apparaatje gekocht waarmee dat kan maar aangezien ik dat nog nooit gedaan heb… )
Via youtube kon ik zien hoe de wijzers er afgehaald werden en heb dat ook precies zo gedaan.

hopen dat ik de fotoos er op kan zetten, ben niet zo goed met computers

Dag Richard, welkom op het forum.
Het is te hopen dat dat stukje afgebroken stift nog ver genoeg uit het draad van de pusher steekt, zodat er genoeg vat op is, om dit er uit te draaien. Als dat niet lukt, zullen er nieuwe pushers geplaatst moeten worden.
Kijk hier maar eens,

Hoi inca…
Dank je voor je reactie.

De stift is inderdaad helemaal los van de pusher…
Dat geluk heb ik iig. Maar hoe nu verder… geen idee…

Welkom Richard,
Ik weet niet waar je woont, maar er zijn aantal HF leden die ook lessen volgen in club verband, misschien is dat een leuk idee voor jou. Zo leer je sneller en is er wel iemand die je kan bijstaan.