Reparatie mogelijk?

Hallo horlogeliefhebbers,

Ik heb een leuk namaak automatisch horloge gekregen, maar helaas is de veer van het anker balanswiel kapot en niet te herstellen of terug te buigen. Er zal een andere of nieuwe in moeten.

Het klokje zelf is een namaak Breitling for Bentley motors maar omdat ik het gekregen heb is er een beetje emotionele waarde aan gekomen, bovendien is het een leuke klok om te zien.

Ik ben op zoek naar iemand die er een nieuwe balansveer van het anker in zou kunnen zetten.

Wie weet een adres of telefoonnummer of e-mailadres. Ik kom uit Arnhem. Eventueel mail naar h.belgers1@chello.nl
Bedankt alvast.

Waarom ga je er niet mee naar een horlogemaker? Of schaam je je voor het horloge? Zou ik ook hebben hoor :smiley:

Maar goed, dit is dus weer zo’n nadeel van imitaie, je hebt geen garantie, geen service en is er geen respectabele horlogemaker die je zal ontvangen, laat staan je horloge zal repareren.

Het beste advies nmm: gooi weg en koop iets wat je je echt kan veroorloven, daar heb je veel meer plezier van!

Ook geen onderdelen voor te krijgen indien het een jap of chinees is.

Typisch geval van jammer, maar helaas. Een nieuwe is zo gekocht, marktplaats staat er vol mee. Maar dan loop je weer hetzelfde risico. Ik zou gewoon iets meer geld uitgeven en iets degelijks kopen.

Top helemaal mee eens een echte breitling is erg duur ik heb sinds vorig jaar december een B1 gekocht maar moest daar dan wel bijna 3 jaar voor sparen. Het zijn horloges met een prijskaartje, maar dan heb je ook een top uurwerkje.

Wederom duidelijke taal… geen replica’s op dit forum…:smiley:

De waarde van een horloge wordt denk ik zeker in mijn geval mede bepaald hoe je er aan komt, in dit geval heb ik het klokje gekregen en wil ik het graag weer aan de gang hebben, vandaar mijn oproep om hulp.
Een andere kopen is niet zo moeilijk maar dat is niet mijn doel.
Reserve delen zijn van antieke horloges ook niet te krijgen maar ook die komen weer aan het lopen.
Dus nogmaals het verzoek om een reparatieadres. En uiteraard bedankt voor de reacties.

antieke horloges zijn het waard om te repareren. dit horloge niet!!!

tip van de dag. Volgend jaar niet op vakantie gaan om er 1 op het strand te kopen maar lekker aan een echt horloge uit te geven. heb je er langer plezier van. Breitling Navitimer World is wel een leuke (:smiley:

Ik snap dit wel maar je zal het uurwerk niet kunnen repareren weet je wat voor een uurwerk hier inzit
caliber nummer dan kun je dit gemakkelijk oplossen

@belgersh,
helaas moet ik me bij de vorige posters aansluiten, replica’s zijn niet de moeite van het dragen, laat staan het repareren waard. wat emo-waarde betreft, je hoeft hem niet weg te gooien, zet hem op een standaardje o.i.d.
groet, frank.