Reparatie Omega Geneva

Hallo,

Ik ben via dit forum geattendeerd door iemand op marktplaats. Ik had hier een oproep geplaatst, maar iemand waarschuwde me daar voor oplichterij, dus…

Ik heb van mijn vader zijn oude Omega Geneva gekregen, met stalen band. Ik wil hem laten opknappen, en zelf gaan dragen. Met die oversized mode voor vrouwen moet dat kunnen, nietwaar? Hij ziet er niet meer zo mooi uit en het binnenwerk loopt wel, maar gaat na verloop van tijd achterlopen. Ik zoek een betrouwbaar adresje hiervoor, het liefst ook voor een redelijke prijs. (kan zoiets eigenlijk uit, met zo’n horloge)

Het lukt me nog even niet om een foto te plaatsen, maar die kan ik evt wel mailen.

Wie heeft er goeie tips?

Waar woon je? Want dat maakt de (niet al te grote) keuze wat makkelijker?

Mijn zeer vertrouwde Omega reparateur (oud chef van service afdeling Omega) is Ferrie Schweitzer 045 5722193

hans cp

Hoi,

Ik woon in Apeldoorn. Maar voor een goed adres rij ik graag een stukje om.

Groetjes,
Nathalie

Je kunt het ook naar hem opsturen met de vraag om eerst even een globale prijsopgave te maken. Hij is absoluut betrouwbaar, daar sta ik voor in.

hans cp

bedankt Hans,

heb net Ferrie gebeld (ook even jouw naam genoemd) en ik ga het naar hem opsturen!

Leuk! Toch wel handig zo’n forum. Ik hoor graag hoe het afloopt en natuurlijk de foto’s :slight_smile: :slight_smile:

In Apeldoorn zit Maaskant Juweliers (hij is een oude klokkenmaker) en heeft 1 seamaster voor mij geservised. Prima werk voor niet al te veel geld en binnen een week gereed.