Reparatie Quartz horloge?

Ik heb onlangs dit Angelus Quartz horloge gekocht op eBay voor een paar euro, helaas werkt het niet meer.
Deze Rolex look-a-like is waarschijnlijk een van de laatste modellen van Angelus geweest .
Is zo’n Quartz uurwerk nog te repareren ?


André

bij Jules Borel zie ik onderdelen voor dit Bettlach 870.111 uurwerk nog in de lijst staan (bv electronic module $18) dus vermoedelijk is zo’n quartz uurwerk nog wel te repareren door iemand die er verstand van heeft…
Paul

Is dan ook het enige onderdeel dat te vervangen is . Zijn calibers die bij defect een volledige nieuwe module krijgen.
Probeer eens met een batterij te plaatsen en duw vorrzichtig het wiel dat men ziet op de foto een beetje verder, zo kan men al zien of ze wil verder lopen en als de secondenwijzer beweegt of ter plaatse blijft springen is het circuit ok.

Of er een nieuw uurwerkje in (laten) zetten. Mijn ervaring is dat dit soort uurwerkjes zeer goedkoop zijn.
Volgens mij is het een ETA.
Of wil je 'm helemaal origineel houden.

Liever geen heel nieuw Quartz uurwerk dat niet origineel is,
laat ik hem liever zo , dragen zal ik hem toch niet , hij staat wel aardig in mijn Angelus collectie.
heb Freddy al een email gestuurd of hij een poging wil wagen om 'm te repareren.

André