Jarenlang condens + Schaap&C
Testen op waterdichtheid is een verplicht nummer bij tweedehands koop, Henk. Dat zou jij moeten weten.
Van een nep binnenwerk wordt de kast niet lek. Kan zijn dat het deksel niet goed bevestigd was, kan zijn dat de pakkingen op waren.
Ed is technisch een topgozer. Maar ben wel blij hem niet meer als leidinggevende te hebben. Doe hem de groeten van Peter uit Rotterdam, en zeg dat eerdere er maar niet bij.
Hij mag niet weten dat je hem technisch een topgozer vind?
Tsja, je kunt ook stellen dat ik bij dat forumlid te goed van vertrouwen was
Ieder zijn vak. En jaren ervaring.
Punt zit hem in de emotionele waarde… …maar ja, hier zal toch erg veel vervangen moeten worden. Ben wel oprecht benieuwd of ze bij Timefix mijn doemscenario wat kunnen bijsturen.
Nou, eerlijk is eerlijk, ik heb dat vak niet, en ook ik dacht “wat de fak hebben ze met dat horloge gedaan?”
Punt van deze kasten, is dat vaak de (hier erg kwetsbare, ik heb ook een Breitling hier gehad die ik nog wist te redden; zat nog net voldoende draad op maar zat op het randje) schroefdraad van de kroontube gaar raakt. Dan ben je helemaal klaar, dat is een hele nieuwe kast. Kroontube zit fabriekswege gelast/gesoldeerd.
Was een haastklus om de roest voor te zijn:
Heeft idd een hoog Jacques Cousteau gehalte
Doet nog steeds zeer blijkbaar.
Ik heb nog steeds nul spijt. De Breitling Colt loopt en tikt nog steeds goed, pakt af en toe draagtijd. Maar ziet geen water meer (ook op advies van Peter toentertijd 5 jaar geleden)
Genoeg ander waterdicht spul om mee te zwemmen
Het uurwerk is misschien nog wel te redden maar de wijzerplaat en wijzers zijn afgeschreven. Nieuwe kan bijna niemand bestellen.
Daarnaast is het vervangen van de pakkingen en verhelpen van het lek een prioriteit
HaHa, ik heb ze vorige week gebeld en verteld dat zei aangeraden waren door een forum lid. Op zijn vraag door wie antwoorde ik PeterLC, zijn reactie: oooh ja die ken ik wel ja.
ik ook, ga er binnenkort heen voor een consult.