Reparatie wyler pump automatic

heren

ik ben in het bezit van een wyler pump automatic

het horloge heeft een losse achter deksel die door beweging van de polst het uurwerk opwind.

helaas is de spiraal kapot dus moet er een nieuwe gevonden worden ik ben bij de horlogemaker geweest die mij vertelde dat het een goedkoop uurwerk is wat geprobeerd is en waar geen onderdelen voor te krijgen zijn reparatie heeft volgens hem geen zin en zal geen meerwaarde geven. .
wat is wijsheid moet ik hem naar de redactie van watching sturen in de hoop dat hij in de facelift kan. of is het het niet waard om hier meer aandacht aan te besteden.
het is wel een apart soort automaat wat gemaakt is in de zoektocht naar verbetering.

ik ben wel gecharmeerd naar bijzondere automaten ik heb een buren met micro rotor en een horloge met een crab automaat dus een pomp automaat is wel een aanvulling. maar als hij niet werkend is te krijgen alleen leuk voor in de kast om over te praten.

alle tips zijn welkom

groet
Arie

Foto’s graag ook van uurwerk. Anders kunnen de forumleden je geen zinnige antwword geven.

Vermoedelijk deze

Wel een interessant verzameldoel verschillende automaten.
Ik heb ook een microrotor en een en een Harwood.

Juist die is het

ik weet niet goed hoe ik foto’s kan plaatsten dus ik ben blij met jou input.

Neem even contact op met Jan Ubels, hij is trouwens ook de uurwerkmaker van Watching. Als ik “moeilijke” projecten heb dan kan ik bij hem altijd terecht.