Heb een Pulsar titanium nu ongeveer 2 jaar.
Eerst 3 maanden liep hij steeds achter toen stopte hij er mee, nieuwe batterij er in en ook weer na 3 maanden nieuwe batterij en ja weer na 3 maanden stoppen nieuwe batterij er in deed niets, 5 a 6 weken opgestuurd en kreeg hem terug, moest wel in de 70,00 betalen, oké kreeg hem terug en binnen 1 dag stopte hij weer, opgestuurd weer een paar weken geduurd, nu doet hij het weer maar loopt niet goed
Da’s balen…
Zoek je een oplossing of wil je gewoon even je ei kwijt?
2 jaar garantie na aankoop. Zou dus gewoon een garantie gevalletje moeten zijn…
Is het niet toevallig een automaat? Dan kan een batterijtje lelijk in de weg zitten.
Als je het horloge nieuw gekocht hebt, zou ik alsnog vragen om een nieuw uurwerk.
Was 2 maanden te laat met garantie volgens juwelier
Dezelfde juwelier als waar je meerdere malen kort op elkaar je klok van nieuwe batterijen hebt laten voorzien…?
Heb nu voor nood een horloge van 6,95 en die loopt prima. Heb de pulsar eigenlijk afgeschreven heb volgens mij de rekening niet eens meer. Zoek een nieuwe seiko maar ja welke? Op plaatjes zien ze er vaak wel goed uit, maar in werkelijkheid vallen er ook wel tegen. Wilde geen heisa meer met de juwelier, bedoel 2 maanden buiten garantie en dan in feite afgeschreven.
Ja
Zie onder, zoek nu een nieuwe seiko, pulsar dus niet meer
Heb er niet zoveel verstand van, weet alleen dat er een batterij in zit
Kijk uit naar een ander horloge
De garantie 2 maanden verstreken!
Wijs de man erop dat je om de haverklap langs kwam voor een nieuwe batterij, die je waarschijnlijk steeds zelf moest betalen. Bovendien een reparatie van €70.-, het moet niet gekker worden. Er moet een regeling te treffen zijn met de juwelier.
Kun je het horloge open krijgen en een foto van het uurwerk plaatsen?
Met vriendelijke groet,
Inca
Precies waar ik op doel met m’n eerdere vraag.
Geen genoegen mee nemen en de juwelier toch nog eens met een bezoek vereren.
Misschien ook een berichtje plaatsen in ‘het ervaringen met …’ topic
Is niet open te krijgen, de juwelier had er zelfs heel veel moeite mee. Bedankt voor alle berichtjes en tips. Ik bedoel er maar mee te zeggen pulsar zal het niet meer worden en ja ik heb natuurlijk de juwelier gewezen op het fijt dat hij vanaf het begin problemen had en ook dat het net na de garantie periode was, maar had geen effect. Staat bij ons goed aangeschreven hoor deze juwelier, maar haal daar zelf natuurlijk geen Horloge meer en al helemaal geen pulsar meer
Misschien even naam en toenaam vermelden om anderen te waarschuwen voor deze doerak…?
Met de bestaande problemen is de eerste reparatie niet correct uitgevoerd binnen garantie en dus een logisch vervolg dat de eerste reparatie alsnog correct wordt uitgevoerd zonder kosten.
Los daarvan heb je ook garantie op de reparatie…
Pfff … gaan we weer. Hebben we er weer een. Ik zal verder geen opmerkingen plaatsen …
Nu over het horloge:
Zoals hierboven al meerdere keren vermeld zou ik hier ook niet mee akkoord gaan. Er zijn meerdere (pogingen) gedaan om het horloge(quartz overigens) te repareren zonder het gewenste resultaat.
Voor € 70,- aan reparatiekosten heb je misschien al bijna een nieuw uurwerk gezien de nieuwprijs van dit horloge.
Ik zou het er niet bij laten zitten. Wel lekker makkelijk zo van deze prutser van een juwelier. En dat die goed staat aangeschreven in de buurt zegt niets.
Vervelend dit. Pulsar zijn door de bank genomen redelijk betrouwbare klokjes.
Mocht je voor iets nieuws gaan, zou je wellicht beter voor een solar model kunnen gaan (Citizen, Seiko) of een kinetic (Seiko). Bij kinetic is het wel een voorwaarde dat jet hem regelmatig draagt, anders staat 'ie telkens stil.
Voordeel met solar en kinetic is dat je geen batterijtje meer nodig hebt, en de klok niet open hoeft (oorzaak van veel defecten door vuil, vocht dat erin kan komen).
Dergelijke klokjes hoeven niet veel te kosten, net hoe luxe je het wilt hebben.