Dat lijkt mij een goed alternatief. Er moeten toch liefhebbers te vinden zijn die hier een werkend horloge van kunnen maken. En ik heb er ook best geld voor over. Als het horloge het maar waard is
Dankjewel voor het advies
Dat lijkt mij een goed alternatief. Er moeten toch liefhebbers te vinden zijn die hier een werkend horloge van kunnen maken. En ik heb er ook best geld voor over. Als het horloge het maar waard is
Dankjewel voor het advies
Je kan hier kijken voor horlogemakers, winkels maar ook vrijgevestigden.
Ik zou in elk geval niets doen Aan de kast en kroon. Waterdichtheid heb je toch niet bij vintage. Polijsten is een kunst en kan een horloge helemaal verknallen. Daarom doe ik t liever niet.
Aan de diagnose te zien heb je best wat problemen in t movement. Weet niet wat voor movement erin zit?
Daar zijn er nog genoeg hoor, meer dan genoeg
Toch die prijsopgave via Longines laten doen. Een van de weinige SwatchGroup-merken die geen hysterische prijzen vragen. Onderdelen komt vrijwel niemand anders aan.
Ik word gestenigd met jaren '40-'50 Omega hier, ik pas even. Glaasje en kroon zitten daar al zo aan de 130 euri.
Geen idee
Dat kan ik morgen even navragen.
Ja, doe bijna niets anders dan Longines en daarnaast voor de lol Breitling en JLC omdat ik die ook graag zie
Ja, die horloge is het waard om te doen, alleen die prijzen die hierboven genoemd worden zijn er wel wat over. Voor deze horloge is een optie een ander binnenwerk en wijzerplaat als die echt niet meer te redden zijn. dan bespaar je weer op de uren van de reparatie kosten. Zo doe ik het dikwijls voor mijn eigen Longines verzameling