Reparaties en onderhoud laten doen in IJmuiden

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik verhuisd en woon ik in Ijmuiden. In het verleden bracht ik mijn horloges bij Sietze Wagemaker die in mijn ogen dit werk vrij goed deed. Deed alle reparaties vrijwel in huis. Was ook gecertificeerd voor reparaties door de swatch groep en volgde netjes ieder jaar cursussen in het buitenland (voor nieuwe technieken, etc).
Ik ben alleen nu op zoek naar een nieuwe reparatiecentrum vanwege de afstand. Ben gauw 2 uur onderweg voordat ik daar ben. Heeft iemand een idee waar ik het beste terecht kan in de omgeving IJmuiden?

Bedankt!

De dichtstbijzijnde is denk ik: http://www.horlogemakeronline.nl/

Sterkte. Wesselink is om de hoek

1 like

Is die aan te bevelen?

Je kan naar W&V in Alkmaar, je hebt S&C in Haarlem, Driessen in Haarlem. Voor simpele reparaties zou je het evt bij Ris in Ijmuiden kunnen proberen, daar heb ik zelf altijd goede ervaringen mee gehad

1 like

W&V is een uitstekende horlogemaker.

1 like

Zoals toch vrij eenvoudig te vinden op HF. En S&C?

Hi.

ik woon zelf ook in IJmuiden en de meest dichtstbijzijnde goede horlogemaker is Peter Klemann in Haarlem. Ga niet naar de lokale juwelier als je een “duur” horloge hebt raad ik je aan.

Tevens doe ik zelf ook wat werkzaamheden voor leden van een ander horloge forum dus misschien kan ik je met bepaalde dingen helpen.

:point_down: :wink: