Ik ben laatst tot de ontdekking gekomen dat de kroonstam van mijn Yema Superman krom is. Vermoedelijk dat ik 'm een keer niet goed heb dichtgedraaid en dat-ie een optater heeft gehad. Kan gebeuren, erg jammer. Hij functioneert nog wel, maar ik moet 'm onder een bepaalde hoek vast draaien.
Zijn hier leden of kennen jullie mensen die dit zouden kunnen fixen?
Het beantwoorden van de vraag gaat ook steeds slechter, want na deze onnodig harde verbale oorvijg heeft ome @Hotseflots nog steeds geen contact met een horlogemaker of iemand die er naar kan kijken.
@Fate_Amenable_To_Change Is niet boos bedoeld van mij maar als ik het niet meld dan neemt een ander forumlid de verbastering over en zo ontstaat verwarring.
Hehehehe… Die van mij is ook niet boos bedoeld, het is alleen dat de toon wat bitch-slapperig overkwam. Niet dat @hotseflots dat niet lekker vindt, verder, hoor. Dus geen zorgen.
Komt wel vaker voor bij de Yema Superman hoor ik zo.
Heb onlangs nog zelfde herstelling gedaan, nieuwe kroon en tube was de oplossing.
Ook direct een onderhoudsbeurt van het binnenwerk gegeven, het was zijn tijd.
Ik hoor ook wel is tige, komt vanuit het frans dacht ik. Zal in België wel wat gebruikelijker zijn dan in Nederland. Mogelijk ook het geval voor bascule en hebel? Gelukkig staat er niet de doodstraf op want dan zullen er veel heen gegaan zijn inmiddels.