Ik heb een vraag over deze Omega x Swatch Speedmaster Moonswatch.
Mijn zoon heeft deze gevonden maar als ik het horloge bekijk dan lijkt het over de grote wijzer naar boven gebogen staat waardoor de seconde wijzer niet verder loopt…??
Hoe dit kan geen idee maar heeft iemand enig idee of dit de moeite waard is te repareren en of dit zelf te doen is. Of dat het beste is om hem bij een juwelier af te geven en dan te laten maken en eventueel het glas te laten op poetsen?? Enig idee wat zo iets zou kunnen kosten?
Hij wilt hem uiteindelijk verkopen omdat hij hoopt ooit rijk te worden!
Bij sommige bedrijven kan je beroepen op garantie d.m.v. het serienummer. Wanneer de oorspronkelijke eigenaar niet te herleiden is een mogelijke optie.
Volgens mij zijn deze swatch horloges niet te repareren, mochten ze in de garantie periode stuk gaan dan kun je ze inleveren bij een swatch center en krijg je een verse…
Twee jaar geleden was er op dit moment nog grote schaarste voor deze horloges. Waren toen maar mondjesmaat verkrijgbaar en de vraag was hoog. Inmiddels is dat achterhaald en is iedereen verzadigd. Hier zal je zoon dus helaas niet rijk van worden, zeker omdat dit horloge eigenlijk niet gemaakt is om te repareren…
Als de eigenaar niet gevonden kan worden lekker dragen. Zeker een leuk horloge voor je zoon! Misschien even wat Polywatch gebruiken om de krasjes weg te halen? Of even langs de Swatch Store gaan (daar doen ze het voor nop).