Spijker kop. Natuurlijk maakt de industrie ‘en public’ bezwaar tegen fake troep. En dat is mooi, want het mag simpelweg niet en je wilt je pedigree niet verkwanselen.
Maar de industrie weet ook dat hun potentiële clientèle voor een zeer groot deel bestaat uit mensen als jij. Het hebben van een nepper is een uiting van de wens een echte te bezitten. Merken floreren hierop. Dat weet elke marketeer binnen de luxegoederen industrie.
Als die lieve echtgenote veel geld voor die “fake” heeft moeten betalen, is ze dus opgelicht.
De productie van “namaak” zou gewoon verboden moeten worden om alle ellende te voorkomen…
Hoeveel kansarme gezinnen hebben iets te vreten doordat ze in 3 ploegen fakes aan de lopende band in elkaar aan het zetten zijn in een vieze donkere fabriekshal in een of ander onderontwikkelt en of onderdrukt stuk van China?
Hoe eerlijk is het dat wij hier genieten van onze privileges door de in het verleden vergaarde rijkdommen en ‘zij’ daar een hondenleven lijden tov ons westerse luxe leventje.
Just saying.
Verder wel eens dat je ziek wordt van de vragen en fake is gewoon een beetje voor de nepkezen die mee willen doen.
Maar betreft het eerlijk?
Het leven is niet eerlijk.
Het is natuurlijk veel handiger als iedereen gewoon een echt horloge wil. Het liefst bij AVW’s. Want daar draait het om
Die gladde DJ bezel was misschien authentiek. Maar de gemiddelde neppert heeft dat toch beter voor elkaar
Vind ook dat je je beklaag beter op je eigen social media kanalen kan verspreiden wat mij betreft!!! Wij weten denk ik wel dat replica’s “not done” zijn. Door jezelf zo te profileren op deze social media kanalen kan je dit soort reacties wel verwachten Jasper…of niet?
Denk dat het een beetje erbij hoort…helaas. Je omschrijft al vaak genoeg in je “watch talk” filmpjes de figuren die jou lastig vallen…die zie ik hier op dit forum niet zo snel voorbij komen hoor!! Zo,ja dan zijn ze al weer gauw weg😂
Is idd weer een mooie gratis publicity boost, terwijl we hier als HF’ers in Jasper’s post niks nieuws lezen. Beetje schoolmeester-achtig eigenlijk. Beetje Rutte/De Jonge.