Replica?

Is deze echt? Even als vraag aan de kenners

http://link.marktplaats.nl/m833217271

Zo te zien is deze niet echt.
Het uurwerk ziet eruit als een eta 2824 of een chineese kloon ervan. Het is geen omega co-axial uurwerk volgens mij.

Fake (td)

Ook al de doos en certificaat kwijtgeraakt haha. Wat een toeval allemaal.

Hopen voor de persoon die €1000,1 geboden heeft dat hij hier ook mee leest.

Hebben we al allemaal deze advertentie als verdacht aangegeven? Ophangen deze lui.

Ik sowieso wel :wink:

Inderdaad fake. Een goudkleurige eta of eta kloon uurwerk. En alles kwijt. Omega zal wel in Nigeria liggen…

Dat zijn er al 2! (tu)

Ik ook gemeld!

+1

Ook gemeld.

Ook gemeld.

Gemeld

er staat GEEN Omega Co-Axial op de rotor… er staat helemaal niets op de rotor… dit ding is in mijn ogen zo vals dat eroverheen rijden met een wals nog zonde zou zijn… voor de wals!

Nep!

Niet gemeld want is toch water naar de zee dragen bij MP.

Groeten.

Noel.

Inderdaad mijn ervaring ook .

Kijk, als die sukkels zo’n nep Omega aanbieden voor 50 euro dan vind ik het al verwerpelijk maar dan weet gewoon iedereen meteen dat het een “eerlijke” nepper is, maar als ze laten bieden vanaf 1000 euro, dan proberen ze echt willens en wetens zo’n nepper met een inkoopwaarde van twee tientjes voor veel geld om te zetten en iemand vreselijk op te lichten.

Maar goed, als je zo’n ei bent en je niet verdiept in wat een Omega SeaMaster Aqua Terra moet voorstellen en je ziet niet dat er een raar goudkleurig blikkerig uurwerkje inzit in plaats van het prachtig afgewerkte Omega Co-axial uurwerk dan vraag je er zelf ook een beetje om…

En dan die eerste foto’s van de voorkant met glas dat er helemaal melkachtig uitziet… wat een verschrikkelijk ding!

Alleen de wals besturen zou al te veel moeite zijn.

Bieden onder de naam Niet Echt en Fake Horloge is ook een manier hahaha. (tu)