Repliek

Ik vond de verwijderde discussies over “replicas” wel meevallen. Voorts begrijp ik dat moderen niet altijd even gemakkelijk is. Maar de forumregel is in het verleden vele malen met voeten getreden zonder consequenties. Wanneer leden er naar verwezen, werd het vaak met de mantel der liede bedekt. Ach, het is een nieuweling, die moeten we verwelkomen en niet afschrikken. Dus laat maar…

Ook staat het forum vol met “boetiek”-horloges die in alles behalve de merknaam replicas zijn. Door sommigen cynisch “hommages” genoemd. Wordt dat ook weggeveegd. Van mij mag het…

Ook mag dat weg of ik geband. Het mag allemaal.

Ach ik denk dat de moderator het goed heeft verwoord: sommigen weten zich niet te gedragen…

Hendrik

@Lexor. Er is een verschil tussen hommages en replica. Zolang er een andere naam opstaat (die niet op het originele merk lijkt) is het een hommage. en blijkbaar loopt elke discussie over replica uit de hand. Er waren al berichten verborgen, omdat mensen weer op de man gingen spelen. Dan gaat hij dus weg. Simpel zat.

Heb ik het toch goed voorspeld of niet Marco :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik ben blijkbaar te laat voor chips&cola :+

Maar tja, hommages kun je in de winkels opnstraat kopen. Replica’s niet. Daar ligt volgens mij soort v/vergelijkbare grens v dit forum.

marnix.moed Schreef:

…Maar tja, hommages kun je in de winkels opnstraat kopen. Replica’s niet. …

Nou…

Je hebt een punt.

grootmokum Schreef:

marnix.moed Schreef:

…Maar tja, hommages kun je in de winkels
opnstraat kopen. Replica’s niet. …

Nou…
http://i2.photobucket.com/albums/y42/grootmokum/Al
lerhandeMeuk/Turkije-2008-20081223_132609-239.jpg

Ooooh darn!