In hoeverre Zierikzee dicht bij België is moet je zelf maar bepalen … maar ik werk in Breda … dat is wellicht nog dichterbij.
Voor we zover zijn is het vast al 2021
In hoeverre Zierikzee dicht bij België is moet je zelf maar bepalen … maar ik werk in Breda … dat is wellicht nog dichterbij.
Voor we zover zijn is het vast al 2021
T’is anderhalf uur rijden naar zierikzee dus dat valt nog goed mee, en idd denk ook dat het nog even duurt we zien wel eens het zo ver is. Breda is handig maar zierikzee zie ik ook zitten. Uitstapje van maken.
Thanks, kijk er erg naar uit!
Ik zou me bij deze graag toevoegen aan de lijst, ben een beetje aan het zoeken voor een nieuw horloge dus alle ideeën staan open!
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent180
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
Zal ook geen probleem zijn om het horloge aan de grens te ontvangen. Al zal dit nog wel effe duren
Waarom geen NH38 dan? dat is toch perfect voor een no-date model? Of is het bewust om met minder soorten uurwerken te moeten omgaan?
Goede vraag inderdaad!
Door de constante vraag naar een Representor met datum gaat die er toch komen. Voor nu was het daarom een keuze op basis van wat je daar al aangeeft
Dat leek mij al een logische verklaring ja. Ik wou het toch even vragen
Allereerst wil ik Pascal bedanken voor de mogelijkheid om de Representor te proberen.
Ik vind het horloge een eigen gezicht hebben. Het voelt goed en stevig aan! Persoonlijk vind ik de bollen op de bezel niet mijn ding en staan ze niet 100% recht… De bezel is ook behoorlijk hoog, niet storend maar niet mijn smaak. Verder valt de aansluiting van de band op de kast op, al is dit waarschijnlijk technisch wat lastiger om anders te maken. Ik vond het horloge ook fijn dragen op zijn stalen band(ik heb door ziekte geen andere band gemonteerd of getest, wat ik jammer vindt, de rubberen voelt namelijk perfect aan!). De stalen band voelt goed aan met hier en daar een scherp randje.
Al met al is mijn conclusie dat het voor het bedrag een erg goed horloge is met hier en daar wat kleine minpuntjes. Wat ik persoonlijk juist erg leuk detail vind is de ‘Dutch Design’ op de wijzerplaat. Het enige dat ik echt jammer vond is dat de groene de ronde niet deed, omdat er juist al zoveel blauwe platen te krijgen zijn. De blauwe plaat springt er wel schitterend uit! Maar aangezien dit degene was die hiervoor in aanmerking kwam vond ik het toch fijn dat het via het forum überhaupt mogelijk is om op deze manier een horloge te testen of het wat voor me is. Hulde daarvoor Pascal!
Nog wat foto’s:
@pasd is de volgende op de lijst en is op de hoogte gesteld en hopelijk heb ik snel en adres waar het pakketje heen kan.
Heeejjj leuk, Repensentor weekje proberen
Is sneller gegaan dan verwacht.
Geweldig een Brunmontagne Fiffer initiatief. Ik doe graag mee!
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent180
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
Hele leuke review Bas! Het horloge past echt bij je!
Bedankt voor de review @Phoenix.bas! Goed om weer een kritische blik over de Representor te laten gaan!
Mooi dat hij uiteindelijk goed bevallen is . Graag gedaan voor wat betreft de mogelijkheid deze week weekje te proberen. De groene heb ik ook lang over nagedacht, blauw sprak de meesten toch meer aan. Misschien dat ik nog eens een tweede rond stuur
.
Wellicht dat we elkaar nog eens in het echt treffen, kun je hem dan mooi aanschouwen. Geldt overigens voor iedereen hoor. Ik spreek graag met mede-leden af!
@pasd veel plezier gewenst met de Representor!
@denvro leuk dat je mee doet! Nog even geduld
Kan mijn in bestelling zijnde wel komen halen hoor, ben wel eens in de buurt
(en zo ver is het toch al niet)
Deal! We bellen wel even over hoe, wat en waar
Vandaag de Represemtor binnen gekregen via @Phoenix.bas dus natuurlijk gelijk om de pols ermee
De stalen band is mij iets te groot maar wilde het horloge wel gelijk dragen dus dan maar even snel de lederen band erop gedaan . Aanstaande week nog even kijken of ik de andere banden ook nog ga proberen.
Ah top! Gelijk ook wat mooie foto’s gemaakt zie ik .
Veel plezier gewenst met de Representor deze week!
@JohnWick (Rick ) stuur mij even een pb met je adres gegevens .Dins en woensdag ben ik weg dus ik kan de Representor maandag of donderdag naar jou sturen .
Bedankt Pascal voor het uitproberen van dit mooie horloge ,wat ik top vindt is dat het horloge echt solide aanvoelt de sunburst is prachtig en Dutch Design op de plaat maakt het af .
Ook de vorm van de kast en de wijzers zijn zeker mijn smaak .
Wat ik iets minder vind zijn de ingekleurde gedeeltes op bezel en kast .
De Representor gaf mij wel een gevoel dat ik met een veel duurder horloge om de pols liep dan wat de werkelijke prijs is . En de man van de plaatselijke viskraam zei ’ das een mooi klokkie ,duur zeker "
Doe mij het nummer van de beste man van de viskraam even .
Graag gedaan hoor! Leuk om te horen dat de Representor positief is bevallen!
Kan ik me voorstellen hoor! De één vind het erg mooi, de ander ziet het liever zonder. Wellicht dat ik in de toekomst kies voor beide opties . Ging het je om de kleuren van de gravering of de gravering zelf?
Bedankt voor je bijdrage aan dit draadje en voor de mooie foto’s!
De kleuren op zich , zou het mooier vinden met gewoon een gladde bezel en kast . Naar mijn mening heeft het horloge eigenlijk dit niet nodig .Zeker omdat de kast met zijn vormen zo al mooi genoeg is .
Aah goede suggestie! Ik zal eens kijken of ik een prototype kan laten maken zonder de graveringen. Deel ik de resultaten graag met je .
Bedankt voor het meedenken!