Representor for a week!

Heb ik zo mijn best gedaan op het inpakken, krijgt @HorlogeOpa de credits :cry:. Inderdaad is de rubberen band even wennen, maar ik vond hem zeer prettig dragen.

4 likes

Ik snapte het al niet :sweat_smile:

2 likes

3 likes

GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius :point_left:
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
Rebunted

1 like

Ohhhhhh sorry :frowning: mea culpa!! Was inderdaad heel goed verpakt hahah. Kon een nuclaire bom overleven :smiley:

1 like

Je weet het maar nooit in dit land. Was mede doordat ooit de originele doos van een van mijn vintage Seiko’s was gekraakt tijdens het versturen.

1 like

In je laatste lijst heb je mij en @Pim overgeslagen. Hij stond als laatste in de rij dus je zult na hem moeten aansluiten :grin:

2 likes

Excuus, waarschijnlijk misgegaan met kopiëren en plakken. Nieuwe poging:

S GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius :point_left:
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted

3 likes

No problem :+1:t3:

2 likes

Scherp gezien @Twan! @Jugis probeerde (terecht natuurlijk) zo snel mogelijk Representor te zijn! :wink:

2 likes

Scherp hoor! :ok_hand::wink:

@Pim dat zal het vast zijn inderdaad haha!

1 like

:shushing_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Gaaf dit, ik doe mee. Na drie fiffers van @marnixmoed ben ik nog steeds fan van dit concept; de f2f-ontmoetingen, het vertrouwen en bovenal op een makkelijke manier een horloge proberen. @Brunmontagne, hulde voor het initiatief, ik ben benieuwd!

Hans ook weer even bovenaan gezet.

Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius :point_left:
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox :fox_face:

3 likes

Goedemorgen allen. Koffie nog niet gedronken, maar schrijf toch alvast. Wou vandaag den stalen band installeren, maar ik vind de push pins niet :open_mouth:. Over pins gesproken. Het “release” palletje is een uitkomst! Waarom heeft elk merk dit niet. Heerlijk om bandjes te swappen.


Gezien ik de stalen band niet kon swappen (of die moet nog in de pouch of horloge doos zitten thuis) heb ik het leer erop gezet. Ik heb gemerkt dat ik niet echt een fan ben van vlindersluitingen. Maar als het zit dan zit het :). Vindt het leer prachtig en matched heel goed bij de kleur van de dial. Wat het ook doet, is dat het van een "werk"horloge (wat het op rubber was) gelijk “upgrade” naar meer dressy.

Ik betrapte mij er gister op steeds naar de dial te kijken en die mooie sunburst. Ook kreeg ik zelfs opmerkingen van collega’s. Dus hij valt zeker op (in positieve zin). Collega vondt alleen dat er geen lume had moeten zitten op de wijzers. Enigzins ben ik het met hem eens. Zonder lume was het nog meer een geheel. Maar ergens snap ik dat dit 100% een dress watch is, maar een hybride. En dat je dan lume hebt op de wijzers is logisch.

Wat ik me ook afvraag; hoe wind je de veer? In de dichte stand en dan draaien? Omdat je geen “feedback” krijgt tijdens het draaien in deze stand.

5 likes

Zo! Wederom een mooi uitgebreid stuk, hulde!

Leuk om te lezen dat je zo lekker met de banden bezig bent, en ervaart dat de Representor hierdoor gelijk een ander horloge wordt. Doet me goed om te lezen dat het horloge überhaupt opvalt bij je collega’s. Qua lume… Tsja… De 1 wil meer lume, de ander minder haha… Blijft een kwestie van smaak denk ik dan maar.

Juist. In dichte stand draaien inderdaad.

Keep up je enthousiasme! :slight_smile:

2 likes

Persoonlijk zou ik het dan wel fijn vinden als je “feedback” krijgt tijdens het opwinden. Maar dat is wellicht persoonlijk en ligt ook waarschijnlijk aan het uurwerk gok ik zo?

1 like

Nog niet op staal vandaag. Ik raak gewend aan de vlindersluiting en volgens mij is dit beter voor je leren band. Ik vind de leren band ook echt heel mooi moet ik zeggen. Ben geen expert maar lijkt mij van hoge kwaliteit.

8 likes

Goedesmorgens,

Gister op stahl gezet. Weet niet wie polsen heeft van Arnold Schwarzenegger, maar moest er 2 links vanaf halen hahah.

Totaal ander gezichr op staal. Dear I say it dat ik het op blauw leer sjieker vondt en dat wat ik van staal verwacht had toch minder is. Dat is puur persoonlijk. Kwaliteit band ligt het niet aan. Eerste keer voor mij met sluiting die bedekt / verzonken is. Zeer nice.

9 likes

Je hebt hem op z’n kop gemonteerd :see_no_evil: Tekst moet eigenlijk andersom staan

5 likes

Dat zie je verkeerd, nu is het horlogebandje beter te lezen als hij zwaait.

2 likes