Representor for a week!

Kijk, dragen tijdens het klussen? Dat lijkt me niet. Maar zo klinkt ie wel wat zwaar. Wat beschadigingen onder aan de lugs krijg je zo met een stalen band & wat pech. Uitkijken oké, maar een goedkopere vorm van reclame voor je merk bestaat er niet. Dan zou ik dit weglaten persoonlijk.

Wel weer top initiatief, net als de @marnixmoed topics.

4 likes

:point_right:t2:Mozaiek

GiveMeYourDough

JPM

Batossai

Jeffstar

Jeroenx87

PDB

BAStudentje

PerSecondeWijzer

Bernie72

Kosz

JappieH

Phoenix.bas

PASD

Tallahassee

Richz1986

Rockvink

Belisarius

Vincent1802

Elderruwy

Dash

1 like

Mozaiek

GiveMeYourDough

JPM

Batossai

Jeffstar

Jeroenx87

PDB

BAStudentje

PerSecondeWijzer

Bernie72

Kosz

JappieH

Phoenix.bas

PASD

Tallahassee

Richz1986

Rockvink

Belisarius

Vincent1802

Elderruwy

Dash

Silvester1987

1 like

Leuk initiatief, ik twijfel namelijk nog wat :+1:

1 like

Tjah, iedereen denk daar anders over (kkussen).
Ik had vandaag tijdens het klussen een Skydweller om. Heb ik daar bewust over nagedacht? Nee. Er moest geklust worden en ik had die klok om.

Wat betreft beschadigingen aan de Brunmontagne, als je als een certified debiel gaat zitten kloten aan de stalen band en de klok onder krast, dan zie ik dat meer als vandalisme…

Anyway, leuk idee. Ik sla even over, 3+ mnd wachten heb ik het geduld niet voor. Ik koop m wel.
Ik heb de groene al op staal en vind m prachtig.

4 likes

Kolere, wachtlijst is al bijna een half jaar :sweat_smile:

2 likes

Correctie wat betreft de 3mnd…

Ik zie dat het 6mnd is :joy::joy::joy:
Superdoei

4 likes

Thanks! :slight_smile:

Haha dit gaat wel heel hard zo inderdaad! :scream: :joy:

1 like

Eigenlijk wil iedereen een Rolex, ehhh Invicta. Nee wacht, een Brunmontagne :laughing:

4 likes

Als jij m beu bent… Een staal / zwarte voor een bietje mag altijd deze kant op :rofl::+1:

2 likes

Bij de FIFFer Seiko turtle die ik een maand of wat terug had was na een paar jaar zwerven over het forum 1 band kwijt en de 2 stalen banden helemaal naar de klote.

Je zou denken dat je op een forum met liefhebbers zit… maar kennelijk kan niet iedereen een band resizen of gaat even netjes/zorgvuldig om met spullen van een ander.

Vrees ook dat hier na afloop weinig van over gaat zijn… maar hopelijk levert deze sympathieke actie genoeg verkopen, foto en ander promotiemateriaal op. Sowieso leuk dat HF-leden op deze manier een horloge kunnen uitproberen.

4 likes

Wat een topidee dit. Ik heb hem al maar volg dit topic met veel belangstelling. Succes :muscle:

1 like

Daar moet ik zelf ook nog even geduld voor hebben :rofl::rofl:.

Ik zal het onthouden hoor haha! Misschien dat ik er tegen die tijd maar een tweede ter beschikking stel als de wachtrij zo lang blijft :wink:

@Ruud ja we gaan het zien inderdaad… Op goed vertrouwen dan maar :grin:. Ik vind het persoonlijk ook gewoon erg leuk om te doen. Mijn eigen Representors schoven met het glas naar beneden over de tafels in de voetbalkantine na x bier en ik draag ze ook nog… Kreeg een hartverzakking maar ja… We gaan het zien!

Thanks @Triplock!! :ok_hand::grin:

3 likes

Ik doe mee!

1 like

:point_right: Mozaiek

GiveMeYourDough

JPM

Batossai

Jeffstar

Jeroenx87

PDB

BAStudentje

PerSecondeWijzer

Bernie72

Kosz

JappieH

Phoenix.bas

PASD

Tallahassee

Richz1986

Rockvink

Belisarius

Vincent1802

Elderruwy

Dash

Silvester1987

Amaris

Timo9

Leuke actie! Ben benieuwd hoe het horloge is.
Vooral de combi met rubberenband :smile:

2 likes

Gaaf initiatief :+1:

1 like

Bedankt voor t vermelden, maar ik ben zeker niet de enige met Fiffer topics. Zijn er meer die Fiffer horloges beschikbaar hebben gesteld.

3 likes

De rubberen band is super!! Ik heb alle 3 de banden maar eigenlijk wordt alleen de rubberen band tijd gegund.

2 likes

Maar zie die combi niet op de site staan @Brunmontagne ? Kan dat kloppen ?

1 like

Ik denk dat de occasion sales waarde bij eventuele terugkomst n stuk gedaald zal zijn.

Misschien beter om em als n soort Fiffer t forum rond te laten dwalen. Of misschien juist door te laten gaan naar n ander (nationaal/internationaal) forum.

Of op t eind te veilen voor n goed doel, zoals n paar jaar terug met de 2 Magrette’s gebeurde.

1 like