Resultaat HF goede doelen actie!

Geen woorden voor, gewoon geweldig dit

:pray:

1 like

Bizar gaaf dit. Respect

1 like

Geweldig👍

1 like

Dit was mijn eerste keer dat ik meedeed. In het verleden wel een ‘samenloop voor hoop’ voor KWF georganiseerd.
Ik was onder de indruk van de inzet, humor en menselijkheid die ik zag. Ik weet dat er ook HF leden zijn die met deze ziekte worstelen ik denk dat de saamhorigheid al steun geeft. Ik vind het jammer dat ik niet meer kon bijdragen…

8 likes

Heel erg bedankt voor alle tijd die je hier in gestoken hebt! Niet alleen voor de enorme opbrengst voor de goede doelen, maar ook voor de enorm leuke en verbindende bijdragen hier op het forum!
Ik zie de puzzel en strip tegemoet, hebben we wat te doen komende weken…

3 likes

Geweldig hier mogen jullie trots op zijn. Zo’n mooi bedrag voor het goede doel!

1 like

Weet je nog de start van de actie. Verkeerde maand. Verkeerde tijd.
Soms is een beetje geduld en wat advies wat waard :stuck_out_tongue:

Knap werk mannen , goed gedaan !

2 likes

Mooi verwoord Jur en wat een prachtig resultaat. :+1: :+1: :+1:

1 like

Die app weet ik nog :joy:
Bottomline is wel geduld hebben en er in blijven geloven.

Iedereen ontzettend bedankt!! Echt, kan het niet genoeg herhalen. :pray:t2:
En dank voor de mooie complimenten. Zo te lees wat het tot nu toe alles wat het moest zijn… verbinding, lol en geld voor het goede doel.

Hoop hier een hoop mooie foto’s van de puzzels en strips te zien. :partying_face::+1:

5 likes

Jurk en het team (en natuurlijk iedereen die op zijn of haar manier heeft bijgedragen): petje af!

Een erg mooi resultaat waar we trots op mogen zijn.

2 likes

4 likes

Indrukwekkend, wat een resultaat. Geweldig!
Complimenten voor genoemde iniatiefnemers en drijvende krachten, maar ik denk dat heel HF hier trots op mag zijn.

2 likes

Geweldig werk weer, Jurk c.s.
Om trots op te zijn met zijn allen :ok_hand:

Nu al zin in het gezicht van mijn meisje als ik van de week een legpuzzel binnenkrijg. :roll_eyes: :joy:

3 likes

Hoppa

9 likes

Echt jammer dit

20 likes

O ja, @Jurk had in één pakketje een YM gestopt en in één pakketje een BLNR. Leuk dat de YM al gevonden is!

8 likes

NIET! :joy:

28 likes

Hahaha! :joy:

2 likes

Geweldig!

1 like

Mooi boek geworden hoor. Harde kaft. Alles.
Die puzzel met 1000 stukjes geef ik wel aan m’n zwakbegaafde schoonbroer. Die is daar helemaal blij mee :christmas_tree::+1::partying_face:

6 likes