Resultaat HF goede doelen actie!

Zo. Het is gelukt
Wat dan?

De jaarlijkse goeden doelen actie van het horloge forum.

Ja daar kon niemand om heen…
Door jullie is dit zo’n succes geworden.

Iedereen deed op zijn of haar manier mee. De ene door te doneren de ander door het de ruimte te geven. Er zijn bijna nooit onvertogen woorden gevallen in de topics en dat zie ik ook als erkenning voor wat we met elkaar aan het neerzetten zijn.

Ook de prijzen die gedoneerd zijn hebben ontzettend bijgedragen aan deze actie. Door de lol en saamhorigheid. Iedereen deed mee naar zijn kunnen en dat is het belangrijkste! De ene een wasmachine en de ander een zakhorloge. Allemaal heel erg gewaardeerd :pray:t2:.

Al 3 jaar op rij trekken jullie de digitale beurs voor het goede doel.
En al 3 jaar lang mag ik jullie cartoonist zijn.

Het 1ste jaar waren het 50 strips en 666 euro voor het goede doel
Het 2de jaar waren het 330 strips en 7.000 euro voor het goede doel
Dit jaar…. 178 strips, 115 puzzels en 52 clubleden… 12.000 euro!!

12.000 euro!! Wat een bedrag. Echt super! Dit bedrag gaat naar KWF.

Een ziekte die helaas te veel mensen raakt, direct en indirect.

Deze afgelopen 3 jaar waren nooit gelukt zonder jullie support en hulp.
Daarbij wil ik graag de volgende leden extra bedanken:

• Jur, voor de ruimte die je bood;
  • Han, voor de support en hulp vanaf dag 1;
  • Blauwbeer, voor al 3 jaar lang alle teksten;
  • Schoen, als hoofd admin vanaf dag 1;
  • JackW, voor hoofd incasso;
  • Flippeke, voor het regelen van alle puzzels;
  • Amaris, voor al 2 jaar lang alles in elkaar zetten;
  • Sandy, voor het overnemen van de oneven weken op jouw manier.

Super bedankt voor al jullie hulp! Ben jullie heel dankbaar.

Voor mij is dit altijd gegaan om bij te dragen aan een goede sfeer binnen het forum en op die manier mijn creativiteit kwijt te kunnen. Tegelijkertijd voel ik mij vereerd en geëmotioneerd dat jullie achter mijn rug om ook nog eens een bedrag hebben opgehaald als dank! Had niet gehoeven, maar ik waardeer het enorm!! Dank jullie uit de grond van mijn hart. En dank Winkje voor het initiëren. Ik zal een deel aan mijn auto uitgeven en ik zal een deel uitgeven aan een etentje met mijn vriendin als dank voor alle ruimte die zij mij heeft geboden.

Alle pakketten zijn de deur uit. Sommigen leden hebben het al binnen. Want een aantal hebben we persoonlijk afgeleverd om kosten te besparen.

Mocht je na een aantal dagen niks hebben ontvangen of iets niet kloppen… laat het dan vooral weten. Als er niks komt dan krijg je een nieuwe. We hebben alles nog in reserve. Als alles binnen is, dan zullen we de reserves ook nog verkopen. Dus mocht je na het zien van de foto’s die gaan komen denken “waarom deed ik niet mee?” … stuur dan een pb en ik zet je op de reserve lijst. Ook al dit geld zal natuurlijk naar het goede doel gaan. De zeefdrukken die gemaakt zijn voor de club van 100 door een sociale werkplaats zijn er ook nog.

Ps… de eerste die een foto post van de puzzel die af is, krijgt een Dumet tool thuis gestuurd.
Ja… die heb ik al binnen. :slight_smile:

Nogmaals dank jongens! jullie mogen trots op jezelf zijn!
Namens het hele team een fijne kerst en een gelukkig en gezond 2022 gewenst!

156 likes

Wow!:pray:t2:
Niets anders dan lof voor het team maar voornamelijk voor jou @Jurk !
Zonder jou was er geen team nodig geweest :muscle:t2: :partying_face: :smiley:

5 likes

Echt super lekker bezig geweest allen!

Ga vanaf morgenvroeg maar eens bij de brievenbus zitten :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

@Jurk

Wat een mooie opbrengst man! Ik vond het weer een eer om ervan deel uit te mogen maken en zoals je weet kwam het ineens heel erg dichtbij.

Echt mooi dat we dit met het forum gewoon voor elkaar kunnen krijgen en wat een immense steun wat erachter zit.

Ik weet dat het je enorm veel tijd en energie kost om dit te doen en daarom een diepe, diepe buiging is voor jou.

Wat je ook beslist aankomend jaar, je weet me te vinden.

6 likes

Aha. Weer een mysterie opgelost.
Kreeg een bericht van PostNL dat er een pakket van Jurk Jurk onderweg was. Mijn vrouw en dochter hadden niets besteld (zeiden ze)
Denk dat ik ze maar geloof :grinning:

8 likes

12K voor het KWF :+1: echt geweldig met dank aan de initiatiefnemers .

4 likes

Top resultaat, iets om trots op te zijn :relieved:

4 likes

UP!

@Jurk, alle lof voor jullie.
Naast het feit dat er een bijzonder groot bedrag naar een fantastisch doel gaat mag het volgende ook wel gezegd worden:
Dit specifieke kleine stukje internet was voor de afwisseling een warm bad. Geen gezeur, geen gegooi met modder, maar saamhorigheid en een gezamenlijk doel. En dat is mij veel waard!

Hulde!

14 likes

Mooi resultaat en respect voor iedereen die hier aan gewerkt heeft. Ik heb dit jaar weer met veel plezier meegedaan.

6 likes

Super resultaat voor KWF.
Organisatie en deelnemers: dank !

5 likes

Oh man, wat een succes!

En hoe gaaf is het om het kwf te mogen bellen - ‘ja hallo, hier de klojo’s van dat horlogeforum weer. Vorige jaar vielen ze al van hun stoel toen we 7k overmaakte. Dit jaar doen we er nog eens 5k extra bij. Fijne kerst!’

Groet, Vincent

11 likes

Prachtig! Mooi resultaat en een hoop lol gehad. Dank allen en @Jurk in het bijzonder. Ik heb nog steeds last van afkick verschijnselen :rofl:

3 likes

Bedankt voor het regelen en verzorgen! Wat een geweldige opbrengst. Naast dat is de saamhorigheid en lol en leut in het topic is ook veel waard. Geweldig.

Ik voel mij wel enorm gepasseerd… ik heb niets voorbij zien komen om mee te doneren voor Jurk :no_mouth: :stuck_out_tongue:

3 likes

Geweldige opbrengst! Petje af voor iedereen die hier aan heeft meegewerkt en de deelnemers :partying_face:

3 likes

Fantastisch resultaat. Respect voor het team!

2 likes

Helemaal super @Jurk een geweldig resultaat wat dank zij jou tot stand is gekomen.

4 likes

Wauw! Wat een geweldig resultaat! Petje af voor alle betrokkenen, de organisatie, HF voor de ruimte en natuurlijk alle HF’ers die hun steentje hebben bijgedragen.

Een diepe buiging voor jullie allemaal :bowing_man:

4 likes

Stuur hem even een PM dan stuurt die je wel een tikkie :rofl:

3 likes

Cool! Het waren de leukste en vrolijkste topics van dit jaar en dan ook nog zon geweldige opbrengst in keiharde euro’s! Gefeliciteerd allemaal en in het bijzonder natuurlijk de initiatiefnemers en hulptroepen :clap: :muscle:

2 likes

Echt super dit en hulde aan iedereen die dit mogelijk maakt :heart::heart:

2 likes