Resultaat opknappertje

Ik kwam een Omega Seamaster tegen in een belabberde staat, maar daarom ook zeer goedkoop. Ik was benieuwd wat er nog van te maken viel als ik het liet servicen en optisch opknappen. Ik heb het eerst professioneel laten polijsten en daarna heeft “onze” Inca een servicebeurt gegeven en het één en ander optisch gepimpt.

Het ziet er nu als volgt uit. Eerst de foto’s before, voor het vergelijkingsmateriaal.

Explore Melvin_Hollenberg Explore Melvin_Hollenberg

After :slight_smile:

Explore Melvin_Hollenberg Explore Melvin_Hollenberg

Bedankt voor het kijken!

grtz Melvin

Dat is mooi werk aan die achterkant, lijkt wel vervangen door een NOS deksel.

Dank je, dat vond ik ook. Vakwerk, er is veel mogelijk als je maar betaalt haha. Viel overigens nog wel mee.

Het lelijke eendje is een zwaan geworden.
Heel mooi resultaat.

Dan zet ik mijn vintage hoed even op
voorzijde, plexi , wijzerplaat , wijzer etc zijn heel mooi geworden

maar…

ik weet niet of dit bij Omega ook zo is maar bij andere merken willen de verzamelaars zo origineel als mogelijk , incl kast beschadigingen , achterkant beschadigingen etc

als het afdraaien van de deksel bij een Breitling was gedaan was er 30 tot 50% vd waarde vernietigd voor een verzamelaar , ik hoop dat dit bij jouw horloge niet het geval is

diashock Schreef:

Het lelijke eendje is een zwaan geworden.
Heel mooi resultaat.

Mijn beste,

Idem dito…
Geniet er met volle teuegen van!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ja, misschien wel. Eerlijk gezegd maakt me dat niet zo veel uit. Ik was benieuwd wat er nog van viel te maken.
Met wat extra kosten en vakmanschap heeft het horloge een “tweede leven” gekregen. Ik vind het mooi geworden en ik zal het graag dragen :slight_smile:

grtz Melvin

Die is weer als nieuw Melvin (tu)

mvg

zo te zien is het achterdeksel een haartje afgedraaid… Mooi werk!..

ze kan zo weer voor de dag komen…

Prachtig geworden. Een horloge dat mooi was, is en blijft.

Heel mooi horloge, heel mooi opgeknapt. Geniet ervan!