Retourtje Monaco: mijn nieuwe vintage aanwinst

Leuk man, dat maakt het toch wel een beetje anders dan voor diezelfde kosten een beetje thuis gaan zitten wachten.

Ook een mooie uitvoering met die 24 uur, proficiat.

1 like

Mooi verhaal, blijft je altijd bij met dit horloge :+1:

1 like

Dit nu is het belachelijke in deze wereld; een boodschap doen met het vliegtuig. Hoog tijd dat vluchten binnen Europa verboden worden. De trein is een beter alternatief. Mooie horloge, dat wel, maar…….

2 likes

In de basis ben ik met je eens dat het belachelijk goedkoop is, maar de trein is gewoon niet een beter alternatief. Btw ik ga best graag met de trein, en ik heb ook de trein genomen naar Monaco voor het laatste stukje. Ik heb even gekeken hoe lang het van deur tot deur had geduurd met het openbaar vervoer naar Monaco, dan praat je over 19 uur met 7 keer overstappen. Die verhouding is gewoon een beetje zoek.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Maar begrijp je ook alle betekenissen en toepassingen van de wijzerplaat ? Of vind je dat niet belangrijk ?

1 like

Schitterend horloge met een mooie bonus-trip :+1:t2:
Geniet ervan.

1 like

Ja ik weet wat er allemaal mee kan, maar in de praktijk gebruik je dat eigenlijk niet. Om je even een idee te geven:

1 like

Echt ?
Dus dan koop je het voor de looks en niet voor de functies (op de tijd na).

Ah super leuk zio een trip.

En prachtige aanwinst. Van harte proficiat!

Nou nee, maar ik heb zelf niet specifiek de behoefte om te berekenen hoe snel mijn vliegtuig hoogte maakt of andere functies specifiek voor piloten. De chrono functie van het horloge gebruik ik wel incidenteel

Lache man! Mooi verhaal gelijk gemaakt bij de Breitling.

Ook een geweldig mooie Breitling. Geniet ervan

1 like

Nice, zo moet het!
Gefeliciteerd met je horloge!

1 like