Waarschijlijk al lang gekend hier.
ik ga er toch rregelmatig eens kijken, leuke horloges bij. Zo een Bull head zegt me ook wel iets…
Waarschijlijk al lang gekend hier.
ik ga er toch rregelmatig eens kijken, leuke horloges bij. Zo een Bull head zegt me ook wel iets…
Groot aanbod. Maar die prijzen zijn toch niet echt realistisch?
Ik kende hem nog niet, maar met die vraagprijzen zal hij ook niet bij mijn favorieten komen.
Pas hiermee op, hij schijnt fake vintage Seiko’s aan te bieden op voorbedachte rade
Er is inderdaad een pittige discussie geweest op thewatchforum.com waarbij de verkoper ook een duit in het zakje deed, die niet getuigde van een grote woordenschat of enig inzicht in de vraagstelling van de leden van dat forum. Het ging om een “nieuwe” 6139, waarbij de “maagdelijkheid” van het horloge in twijfel werd getrokken door een paar zeer deskundige leden.
Ondanks de grootspraak van de verkoper kwam hij helaas niet met bewijzen. De algehele consensus was wél dat men het een mooi horloge vond, maar daar las de verkoper blijkbaar “overheen”.
Klopt, de inmiddels beruchte 6138-7000 heeft/had hij in de verkoop. Toen hij op het nep-zijn werd gewezen heeft ie hem gewoon laten staan.
en zelfs de bellmatics hebben caliber 6139 zo te zien …
maar toch, ik word altijd wel vrolijk van dit soort fleurige horloges!
Ik heb een paar keer iets bij 'm gekocht, op zich vriendelijke vent en de verzending was snel.
Maar je moet inderdaad echt uitkijken naar wat je aanschaft, want het merendeel is samengesteld uit diverse onderdelen afkomstig uit diverse horloges.
Dit is trouwens ook de verkoper die destijds de Citizen Eagle met “Tudor” uitstraling verkocht. Dit bleek later ook een eigen verzinsel te zijn, waarbij de kast en inhoud welliswaar 100% citizen was, echter de bezel was een kunststof gegoten “eigen” creatie.
heb je wel een zeldzaam stuk he
Dit is één van die sites die alle ‘Verkocht’ horloges gewoon in de listing laat staan. Ik heb daar een hekel aan. Verder lijken de prijzen me erg hoog.
Wat een prijzen zeg…