Ik zag dit horloge vlakbij maar heb nul kennis van jaeger lecoultre
Dus weet iemand of deze orgineel is ?
2 kronen?
Idd. ipv. horlogejongen zou hij inmiddels in de buurt van horlogeprof moeten zijn…
Ja je weet maar nooit
Ik heb nog nooit zon horloge goed gezien en nooit opgezocht
Ik Ben hier om te leren
Zegt niet veel hoor meeste vragen gingen over Seiko
Ik ben geen expert dus het roepen van echt of nep laat ik liever aan anderen over maar 2 kronen vind ik apart. Zo van de foto zou je ook zeggen dat het staal is met een chroom laagje, gezien de staat.
Hahahahah nou nog verre van hoor
zal u even helpen
Google bestaat 25 jaar dus wellicht nog een beetje nieuw voor u.
u r welcome.
Een Reverso met een kroon aan beide kanten lijkt me erg raar. Eén van de twee kronen zou het ‘keer-mechanisme’ blokkeren namelijk. En daarmee is het dan geen Reverso meer
Die is nep
Kijk dat wou ik weten dankjewel
Een reverso met 2 kronen
En dan de vraag of ie nep is
Eigenlijk zou bij dit soort topics de eerste vraag moeten zijn: wat vragen ze ervoor?
Daarnaast is o.b.v. het profiel van een verkoper vaak ook al een aardige inschatting te maken over de vraag of een horloge echt is. Maar ja, dat zou deze vermakelijke topicrubriek natuurlijk overbodig maken. Zou ook wel weer jammer zijn.
Zelfs alle andere Reverso’s op MP hebben geen dubbele kroon, dus dan zou er toch al een lichtje moeten gaan branden.
Lijkt me wel tof:
al zittend op een low-budget stoel van Profijtmeubel je imitatie-Reverso bewonderen.
Mocht je de dial keren, zit de kroon weer op de plek wat je gewend bent. Super praktisch
ECHT
…en nu ga ik even de OP lezen…
Echt. Zou maar voor de meubels gaan.