Reverso Moon.. Mooi

Het spijt mij ook heel erg, maar deze JLC vind ik echt niet te genieten. Knap staaltje vakmanschap en techniek maar esthetisch echt niet ‘my cup of tea’ :sweat_smile:

1 like

Hahaha zou een verklaring kunnen zijn… Misschien is klassiek gewoon niet mijn ding :wink:

1 like

Inderdaad!

Echt heel mooi!

En double te fun met zo’n Duo concept! :+1::+1::+1:

Fenomenaal! :heart_eyes::+1:

Ga je op de klassieke toer? Ik vind hem heel fraai. Ik vraag me af of hij je staat.

P.s. de wildwaterbaan is uit den boze…

1 like

Netjes deze hoor. Niks voor mij maar snap wel dat mensen dit zouden willen hebben.

Haha weer die opmerking over leeftijd, zeg het nog maar een keer ben bijna 34, draag alleen maar sneakers en heb tattoos en ik zou hem gewoon dragen. Zelfs nog wel op een korte spijkerbroek.

3 likes

Het gaat niet om of je hem draagt… het ging erom of je hem op een bepaald leeftijd ‘al’ mooi vind.

:v:

Mooi en bijzonder deze ! :+1:t2:
Nu nog een stuk of vier polopaarden en het plaatje is compleet .

1 like

haha ja dat vond ik ook direct! :slight_smile:

Ze doen me niks. Dan liever een Cartier in het vierkant. :slight_smile: Sorry. :slight_smile:

De lichte plaat met opgelegde spullen, soit. Maar de Night kant… sja. Mwoah. Sterker nog, ik vind de nacht kant misschien zelfs wel uitgesproken lelijk.

Hmmm. Interessante ontwikkeling, dat ik liever een Cartier zou hebben. Ik moet ooit nog eens een Santos scoren of zo, geloof ik. Misschien zo’n ovalen vehikel. Hmmmmmmmm… :thinking:

1 like

Mein Himmel. Wat een schoonheid :heart_eyes:

1 like

Prachtig voor een man op leeftijd

Mooi klassiek horloge, maar een Cartier Panthère of Santos vind ik net nog mooier.

Geweldig mooi, David. Ik zeg doen (maar voor jou wel naast iets sportiefs).

Ik vind hem echt erg mooi. Ik heb de Reverso recent geprobeerd en ik vond hem prachtig. Ik moest wel erg wennen aan de kastvorm, ik heb nog nooit iets amders gehad dan rond. Ben dan ook uiteindelijk voor een ronde JLC gegaan. Maar als ik deze zie krijg ik er toch wel weer zin in.

Eens :ok_hand: een Santos, roadster of Pasha gaat het zeker winnen van deze imho

1 like

Absoluut

:joy:

Santos is tof.

Maar… die vind ik zowaar nog meer een oude mannenklok. De JLC is ondanks zijn klassieke vertoning wat frisser en meer funky.

1 like

Hahahhaa jij kiest ook wel meteen de mooiste uit zeg. Als ik ga googlen op Rolex schieten ook 9 van de 10 keer de tranen in mijn ogen :rofl:

1 like

Niet helemaal mijn ding, maar wel een prachtig horloge👍