Misschien komt er nog een versie met Kerst-complicatie!
Ziet er puik uit! Zou ook zo eentje willen.
Vind ik ook.
Ik zou de hele collectie van @Fate_Amenable_To_Change er meteen op inruilen. Twee keer.
Prachtig. Een horloge dat je terugbrengt naar de jaren 20.
Vreemd eigenlijk dat rechthoekige horloges minder gewaardeerd worden. Als je zoān horloge ziet⦠dan wil je toch niets anders.
Ik heb al een hele tijd een haat/liefde verhouding met Reversoās. Langs de ene kant vind ik de verhouding tussen sportief (de Reverso is immers begonnen als Polo horloge) en toch elegant uniek. Je kan hem prima dragen op een pak en toch misstaat hij ook niet op wat meer ācasualā kledij.
Langs de andere kant is dit voor mij een heel atypisch horloge omdat mijn verzameling voornamelijk uit grote duikers of chronografen bestaat omwille van mijn stevige polsen. Ik denk dan ook dat de Reverso om de pols allicht geen āklikā zal geven, maar toch raak ik telkens in trance wanneer ik er weer eens ƩƩntje zie. Deze moonphase is daar geen uitzondering op, wat een prachthorlogeā¦
Dat is echt prachtig, als ik er een had, zou ik waarschijnlijk de godganse dag aan het heen en weer schuiven bljjvenš. Daarom koop ik er geen!
Je zult mān GS uit mān dode, koude en bebloede vingers moeten wrikken. Mogelijk met een betonschaar. Zeker voor deze lelijke meuk.
Dan liever nog een Hamilton Flintridge.
Deal!
Wat een verschrikkelijke k*t post dit!!
nu wil ik deze, gvd wat mooi zeg!
Trouwens, voor de goede orde:
Ik heb niks tegen Reversoās. Maar dan de originele vraag indachtig. Deze night en day is natuurlijk een travestie van die originele vraag.
Punt was om het horloge om te kunnen klappen naar een schokbestendige stalen achterkant. Zoals ook de Hamilton Flintridge oplost, maar dan net anders.
Het idee dat je aan beide kanten van een Reverso een wijzerplaat met spullen hebt, en dan ook nog complicaties, is een totale verloochening van het oorspronkelijke beater-design waar de Reverso voor stond.
Hier kan ik wel om lachen, dus:
Dus als je een concept bedenkt, mag je er daarna nooit meer iets anders mee doen, ook al is het nog zoān logische en mooie toepassing?
Als het een goed concept is niet nee.
Daās hetzelfde als een GMT wijzer toevoegen aan een Glycine Airman. In dat opzicht ben ik zo puriteins als ik maar wezen kan: alles wat afbreuk doet aan de basisgedachte is me een doorn in het oog.
De mini cooper countryman. De Porsche Panamera of erger⦠Cayenne. De Submariner als investeringsobject. Het aandeel als gokspel voor de ultrakorte termijn. De āgroteā FIAT 500. De Jaguar SUV. Een trike. De Capri-broek en de alcohol-vrije Margarita. Het vrouwencondoom.
Allemaal voorbeelden van hoe het in mijn hoofd echt niet moet. Inclusief night and day reverso.
Als jij hem niet hoeft dan zal ik mij wel opofferen, zal ik mijn adres alvast sturen
En als het dan toch moet: doemaar de gouden
Heel mooi, ik vind zelf de duoface heel mooi
Mijn vrouw is ook nog steeds heel tevreden met haar duetto (zonder moon )
Ben benieuwd naar de Ketelaars duetto . Zal nog wel even duren, maar toch.
Oeffff, oogverblindend mooi!!
Ik volg je. Je noemt verschrikkelijke voorbeelden.
Het Reverso principe leent zich echter uitstekend voor meer dan alleen bescherming van het horloge in mijn ogen. Zie het als een aardige ādoorontwikkelingā in plaats van een belediging voor het origineel.
Inderdaad. In de regel, waar het gaat om ontwerpen, prima wat mij betreft trouwens.
#stijltje
Ach, zoals we inmiddels weten druk ik me kleurrijk en categorisch uit, en wordt de soep zo heet nu ook weer niet gegeten. Ik begrijp de ontwikkeling rond de Reverso modellen wel, maar ik prefereer de ouderwetse reversosās zeer sterk.