Reverso the living legend

Beetje aparte vraag: ik ben op zoek naar het boek ‘Reverso, the living legend’, geschreven door Manfred Fritz. uitgegeven begin jaren 90…

Google is je vriend staat een exemplaar op Marktplaats (neen niet de mijne)

En nog ergens in de UK voor een lagere prijs maar wel absurde verzendkosten (24 pond) maar wellicht iets goedkoper.

marktplaats is al verkocht maar staat er nog steeds op, die anderen vind ik ook wat duur alles bij elkaar, maar misschien is dat de beste optie. dank voor het meedenken!

Overal is de prijs ex verzend omstreeks 100 euro / dollar / pond dus ben er bang voor dat u ze slecht / niet goedkoper zult vinden.

Wellicht een toevalstreffer op een rommelmarkt oid maar daar moet je ook maar zin an hebben om die af te lopen.

Of natuurlijk hier op het forum wie weet!

ik wil er best 100Euro of meer voor betalen als het een erg goed exemplaar is, lijkt me ook redelijk gezien de kwaliteit van het boek.

1 like

Er lag er eentje bij Parels in Breda. Ik weet niet of die er nog is

Thnks, ik ga kijken

Er ligt er ook een bij Dekker vd Vegt in Nijmegen. Althans, een week of wat geleden.

dank, ga ik ook achteraan

Sdank allen voor het meedenken, volgens mij is het gelukt bij Dekker vd Vegt in Nijmegen, boek was nog afgeprijsd ook dus ik heb al voorpret!

3 likes

Top! Veel plezier ermee!

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.