Mijn moeder heeft ondertussen al meerdere jaren een JLC Reverso. Nu was ik gisteren met haar wat over horloges aan het praten en ze zei me dat ze iets anders wou, beetje beu gezien. Ze vertelde dat dat echter iets on-the-side moest zijn en dat ze de JLC nooit zou wegdoen.
Nu was ik toch eens aan het denken wat een leuke ruil zou zijn. Ik dacht onder andere aan
Mijn kennis op het gebied van deze soort Rolexen is beperkt, maar af en toe zie ik toch eentje voorbij komen die me dunkt dezelfde waarde heeft als de Reverso.
Zijn er nog andere leuke ideeƫn? Het mag niet te klassiek zijn en automaat/handwinder is gelijk.
Nooit doen!
Het zal mij geen ālikesā opleveren, maar zo n klok wordt door bijna iedere argeloze toeschouwer in de nep categorie geplaatst.
Nou is dat ook weer niet zo heel belangrijk , maar toch
Geloof daar helemaal niets van. Bovendien, ik heb me persoonlijk nog nooit iets aangetrokken van wat een argeloze toeschouwer denkt eerlijk gezegd, ik hoop dat zijn moeder dat ook niet doet.
Volgens mij heb je je moeder verkeerd begrepen want je schrijft dat ze de JLC nooit weg zal doen en een ander horloge ernaast wil hebben. Van een ruil zal dan geen sprake zijn
Zij zegt dat ook wel, maar hoe leuk zou het zijn om eens iets totaal anders te kopen? Moest ik haar zijn zou ik het wel weten. Dat was ook eigenlijk de insteek van het topic, dat het waarschijnlijk nooit zal gebeuren, maar dat het toch leuk zou zijn om eens wat alternatieven te bedenken dan de gewoonlijke āik zoek een duiker/dresserā. Niet dat daar iets mis met is, maar het is gewoon eens leuk iets anders
Als ze die reverso nooit weg zou doen, het budget er niet is om er n oyster ofzo bij te nemen, zou ik iets bijzoeken wat er leuk uitziet, betaalbaar is en toch kwalitatief in orde is. Zo lijkt me de automatische orient met vogeltjes n leuke speelse vrouwelijke klok om mee af te wisselen. Ik weet niet wat voor smaak, kledingstijl, etc je moeder heeft, maar dr zal vast wel iets zijn wat ze kan waarderen.
Enneh⦠Misschien n idee om haar reverso es te voorzien v n ander (kleur/materiaal/stijl) bandje. Wat voor n wis helpt, kan ook voor n normaal mens werken
Ik weet niet wat voor reverso t is, maar misschien zou n gravure op de achterzijde ook nieuw leven in t horloge kunnen brengen?
Haha, die bedoelde ik, maar dr is ook n goudkleurige versie. Die ziet er iets chiquer uit. En tja, smaken verschillen, maar kan me voorstellen als t dr ding niet is.
Mijn transparant achterkant je zie ik ook niet vaak, maar t hebben ervan maakt t klokje toch weer FF leuker. Als t bijv de familiewapen erop kan, initialen, speciale datum, dan kan dat misschien t dragen vh klokje toch weer bijzonder maken.