Fantastisch horloge van een mooi merk,
En jouw tekst en foto’s zijn gewoon top! Dank voor het delen!
Fantastisch horloge van een mooi merk,
En jouw tekst en foto’s zijn gewoon top! Dank voor het delen!
Heerlijk topic blijf ze vooral maken. Wordt zeer gewaardeerd Scuba. Het is een fantastisch mooi horloge, lijkt me overigens erg gaaf op een mooie sailcloth of canvas band.
Geniet er van
Hele toffe review, heb het met veel plezier gelezen.
En voor mij geldt hetzelfde: mijn Fortis is een keeper😃
Gaaf zeg, wat een mooi topic! Zeker voor als je wel een beetje bekend bent met het merk, maar nog niet helemaal beseft hoe goed die horloges zijn. Deze ga ik zeker nog eens doorlezen.
Dank! Het verhaal ben ik altijd wel gevoelig voor bij een aankoop
Dank! Ik heb wel wat canvas banden van cloverstraps ervoor maar geen mooie foto’s ervan sailcloth moet ik nog eens proberen!
Bedankt allemaal!
Geweldig geschreven !! . Chapeau !!
weer een bijzonder lezenswaardig verhaal met schitterende foto’s over een heel begerenswaardig horloge. klasse !
Wat een leuk verhaal, dank je wel! Vind het altijd leuk om positieve posts te lezen, zeker als het gaat om minder bekende merken. Begin steeds meer een zwak voor wat kleinere merken te krijgen. Fortis kende ik enkel van de bank, maar wat een mooie historie en sympathiek bedrijf!
Dank mannen!
Ik herken het, al helemaal nu allemaal oude merken revivals krijgen. Doxa wordt de volgende en ik hoop daarna een Zodiac in huis te brengen.
Prachtige klok.
Mooi! Heb zelf net een Junghans besteld en hoop nog op een Muhle, Sinn of Damasko.
Erg leuk om te lezen!
Lekker man.
Verder een prachtige review en de foto’s zijn echt on-point
Mooie review en dito horloge!
Damasko staat nog hoog op de lijst bij mij. Ik stel t al zo lang uit
De Sinn 903 lijkt me ook nog eens leuk.
Haha zoveel keuze stress!
Denk dat die damasko er maar moet komen maar welke dan? Zie nu ook dat ze een eigen automaat ontwikkeld hebben. Maar is dat de 400 euro extra waard? Zal die vraag wel even in het damasko only topic stellen. Wil dit topic niet stelen.
Heel gaaf verslag van een merk dat bij mij totaal niet op de radar stond, maar een 38mm chrono…tell me more!!!
Thanks! Ik hoop er ook nog eentje te doen van de Zodiac Seawolf, de jouwe is zo vet. Ik ga misschien voor deze;
Maar de rally seawolf is ook heel vet. De gele heb ik een zwakte voor
Wat een gaaf verhaal over een gaaf horloge. Mooie foto’s ook. Dit soort topics maakt het forum leuk!
Heel gaaf ook die blacked-out versie, vooral die structuur op de wijzerplaat!
Zelf zou ik niet zo snel een geheel zwart horloge meer kopen na m’n zwarte G-Shock, die is prima hoor, maar laat me wel zien dat dat niet echt m’n kleur is.