Review: Helgray Silverstone Green

Dat hoeft niet, want @Ko-Banden kan ook van die mooie rallye banden maken voor een derde van wat je bij Bandrbands of DB10 betaalt.

3 likes

Goeie review. Bedankt! :thumbsup:

1 like

Goedddd!! :slight_smile:

1 like

Leuk horloge. Idd duidelijk afleesbaar.

1 like

Knappe review!

1 like

Dat smaakt! Een onbekend product op tafel neerzetten en er dan zo bij schrijven dat je begint te watertanden. Wow!!

1 like

Bedankt voor alle positieve reacties.
Mocht iemand trouwens (in Jip en Janneke taal) uit kunnen leggen hoe zo’n hybrid aandrijving werkt, dan zou ik dat op prijs stellen…

bij een normale quartz gebruiken ze een stappenmotor die uit energie besparende redenen iedere seconde een sprongetje maakt,
bij jouw hybride gebruiken ze een extra motortje die geen sprongetjes maakt maar vloeiend ronddraait, dat is iets minder zuinig maar voor een Chrono acceptabel.
daarnaast zitten er wat tandwielletjes bij die het mogelijk maken de wijzer met een mechanisch gevoel te resetten

1 like

Kijk. Begrijpelijke taal. Bedankt voor de toelichting!

Leuke klok en mooie review!

1 like

Gaat dat werkje je waarschuwen als het tijd is voor een batterij wissel? Zal wel niet denk ik zelf. Zonder secondewijzer zou dat dus met de chronowijzer moeten gebeuren. Mbv de subdials is het helemaal lastig lijkt me.

1 like

Fijn geschreven review van een leuk en mooi horloge. Veel plezier ervan en een mooie tijd toegewenst!

1 like

Even op mezelf reageren: heb de gebruiksaanwijzing van de Seiko variant (3 subdials) gevonden en die heeft geen end of life indicator voor de batterij.

1 like

Ik kon deze ook niet vinden, maar bedankt voor het nakijken!

N.a.v. de bandentip van @anon50762135EV contact gehad met @Ko-Banden.
Hij voorzag geen problemen wat betreft het type band, dus bestelling direct geplaatst.
Ik heb deze zojuist binnen gekregen en ben helemaal tevreden. :slight_smile:
De band is mooi afgewerkt en het leer is lekker soepel. Jongens, ontzettend bedankt!
De foto’s:

7 likes

Sodeju, mooi!

1 like

Mooie combi qua kleuen en band is mooie stijl voor erbij👍

1 like

Erg mooi zeg, wow !

1 like

Goede tip van @anon50762135EV . Geslaagde horloge-band combinatie.

2 likes

Mooi horloge, review en foto’s Wander! Indertijd je post gemist blijkbaar…

1 like