REVIEW: Koen's nieuwe werkbank

Ja precies. Denk dan ook even aan een vochtabsorberende afneembare wasbare kussenhoes voor het concentratie kwijl :wink:

4 likes

dan moet ik het kussentje van Nijlpaardenleer,of Zeekoeienleer maken… da’s waterbestendig…:slight_smile:

3 likes

Nou waar wacht je op. Zo ver rijden is die Waddenzee niet vanaf jou.

3 likes

Heerlijk om te lezen. De passie spat er vanaf! Veel plezier gewenst met dit prachtige meubel (alsook die supervette kastopener trouwens: het enige gereedschap op je foto’s dat ik begrijp).

1 like

Het concept van die schroevendraaiers is toch niet zo ingewikkeld? :speak_no_evil:

4 likes

Mits je weet wèlke kant je op moet draaien. En dat is niet altijd even duidelijk.

1 like

Ziet er professioneel uit zeg! Heel gaaf gedaan en ik kan me voorstellen dat je hier veel plezier aan gaat beleven.

1 like

Hoi Koen,

gaaf om te zien dat je werkhoek er zo op vooruit is gegaan! En leuk ook dat je er een review over plaatst, ik kom hem graag binnenkort eens in het echt bewonderen (je hebt er nog eentje van mij toch :wink:?)

Geniet ervan!

1 like

Als Koen de pen pakt, is het weer smullen! Wat een mooie reportage! Heerlijk, dat HF!

1 like

Hele grote mooi!

1 like

Dank voor dit mooie stuk info en beeldmateriaal. We wachten met smart op de revisie rapportages en ander leuks. :smile:

Prachtig! Leuk verslag Koen en puik werk Jan :ok_hand:

1 like

Dus je wilt zeggen dat er een stuk gereedschap bestaat waarmee ik dit op een andere manier had kunnen bevestigen?

13 likes

Gaaf man! Ik heb noch de kennis, kunde, wilskracht en motivatie om op deze wijze met de hobby bezig te zijn. Toch erg mooi dat er mensen zijn die dat wel hebben. Ik heb je topics met veel plezier gelezen, en hoop dat je met net zoveel plezier aan die bank kunt werken.

1 like

Schitterend

Nuff said

1 like

Geweldige werkplek, heel veel plezier ermee! En ook met die mooie opener natuurlijk. :smile:

1 like

Schitterende werkbank, voor de maker proficiat voor de gebruiker vele prettige gebruiksuren!

1 like

Gebruik je nu een “ouderwetse” gloeilamp? Geeft LED geen beter licht?

1 like

Het eindresultaat ziet er perfect uit, proficiat!

1 like

Dat ziet er erg mooi uit zeg! Leuk om te lezen ook! En uiteraard ook weer vakwerk van Jan! Topics zoals deze word ik altijd erg enthousiast van.

1 like