Ja precies. Denk dan ook even aan een vochtabsorberende afneembare wasbare kussenhoes voor het concentratie kwijl
dan moet ik het kussentje van Nijlpaardenleer,of Zeekoeienleer maken… da’s waterbestendig…
Nou waar wacht je op. Zo ver rijden is die Waddenzee niet vanaf jou.
Heerlijk om te lezen. De passie spat er vanaf! Veel plezier gewenst met dit prachtige meubel (alsook die supervette kastopener trouwens: het enige gereedschap op je foto’s dat ik begrijp).
Het concept van die schroevendraaiers is toch niet zo ingewikkeld?
Mits je weet wèlke kant je op moet draaien. En dat is niet altijd even duidelijk.
Ziet er professioneel uit zeg! Heel gaaf gedaan en ik kan me voorstellen dat je hier veel plezier aan gaat beleven.
Hoi Koen,
gaaf om te zien dat je werkhoek er zo op vooruit is gegaan! En leuk ook dat je er een review over plaatst, ik kom hem graag binnenkort eens in het echt bewonderen (je hebt er nog eentje van mij toch ?)
Geniet ervan!
Als Koen de pen pakt, is het weer smullen! Wat een mooie reportage! Heerlijk, dat HF!
Hele grote mooi!
Dank voor dit mooie stuk info en beeldmateriaal. We wachten met smart op de revisie rapportages en ander leuks.
Prachtig! Leuk verslag Koen en puik werk Jan
Dus je wilt zeggen dat er een stuk gereedschap bestaat waarmee ik dit op een andere manier had kunnen bevestigen?
Gaaf man! Ik heb noch de kennis, kunde, wilskracht en motivatie om op deze wijze met de hobby bezig te zijn. Toch erg mooi dat er mensen zijn die dat wel hebben. Ik heb je topics met veel plezier gelezen, en hoop dat je met net zoveel plezier aan die bank kunt werken.
Schitterend
Nuff said
Geweldige werkplek, heel veel plezier ermee! En ook met die mooie opener natuurlijk.
Schitterende werkbank, voor de maker proficiat voor de gebruiker vele prettige gebruiksuren!
Gebruik je nu een “ouderwetse” gloeilamp? Geeft LED geen beter licht?
Het eindresultaat ziet er perfect uit, proficiat!
Dat ziet er erg mooi uit zeg! Leuk om te lezen ook! En uiteraard ook weer vakwerk van Jan! Topics zoals deze word ik altijd erg enthousiast van.