Jammer dat ik niet naar de Rikketik kan, had em graag een irl gezien.
Leuke prijs voor een automaat met h3 tritium.
Geweldig een duiker met een robuust uurwerk met buisjes dat is geweldig.
Ik twijfel nog tussen de witte en de blauwe maar daar kom ik wel uit.
Wat betreft de wijzers vindt ik groot genoeg daardoor krijg je een mooi geheel.
En clean geheel anders wordt het horloge erg druk vooral in het donker.
MOOI MOOI!!!,en een super prijs kwaliteits verhouding.
Ik ga zeker aan tot aanschaf van dit horloge.
Mooi werk hoor van Prometheus. Da’s zeer goed positioneren met deze prijs in verhouding tot de specs. Vult echt een mooi gaatje!
Ook ik val alleen een beetje over de wijzers, dus aan mij is deze (nog) niet besteed. Maar wat niet is… 
Seiko caliber, dus ook Seiko wijzers toe te passen, heel veel aftermarket ook, prima mod-baar, wat wil je nog meer.
Het was te mooi weer vandaag om van Leeuwarden naar Houten en terug te rijden. Ik had wel graag de Prometheus Jellyfish willen zien. Voor diegenen die geweest zijn, is het klokje de moeite waard?
Groet Roelof.
Roelof Schreef:
Het was te mooi weer vandaag om van Leeuwarden
naar Houten en terug te rijden. Ik had wel graag
de Prometheus Jellyfish willen zien. Voor
diegenen die geweest zijn, is het klokje de moeite
waard?
Groet Roelof.
IK vind van wel.
als ik vandaag niet al een BFK zou hebben gekcoht had ik aan de tafel vaan HHE toch wel ernstig staan twijfelen. Maar, ik was dan ook een van diegenen die hem meteen al mooi vonden. Ik vind t een heerlijk strakke kast, ongecompliceerd horloge. Eerlijk in zn eenvoud!
Ik vind m wel aardig. Enig minpuntje vind ik de kroon, die vind ik net wat te klein om makkelijk te kunnen inschroeven.
Ik vind het een mooie klok en ga ook de witte variant aanschaffen over een tijdje, MarcoV waarschijnlijk de zwarte.
Mooie maat horloge, goede afwerking en de wijzer zijn echt niet te kort hoor.
Vond het een erg mooi horloge. Moet alleen wel eerlijk zijn… Naast de Prometheus lag namelijk een prachtige Pellikaan, waar drie vierde van mijn aandacht heen ging (tu)
Arie heeft ook een kwijlspoor getrokken bij de Pelikaan. 
Ik vond de Jellyfish er heel goed uitzien!
Thehaguedragon Schreef:
Arie heeft ook een kwijlspoor getrokken bij de
Pelikaan.
Was ook terug te zien in de wijzerplaat, mooie witte cremekleur, haha.
Vandaag de blauwe overhandigd gekregen, geweldig, in het echt mooier dan op de foto.
Het blauw van de dial is donkerder, mat, net even iets lichter dan de dial van de SKX009, maar wel vergelijkbaar.
Verder een mooie massieve geschroefde (lange) band.
Het geheel weegt 221 gr. met alle schakels.
Eerste foto hier:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,286230,286647#msg-286647
sorcees Schreef:
Vandaag de blauwe overhandigd gekregen, geweldig,
in het echt mooier dan op de foto.
Het blauw van de dial is donkerder, mat, net even
iets lichter dan de dial van de SKX009, maar wel
vergelijkbaar.
Verder een mooie massieve geschroefde (lange)
band.
Het geheel weegt 221 gr. met alle schakels.
Eerste foto hier:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,286230,28664
7#msg-286647
221 gr. dat is niet verkeerd. Volgens mij zelfs zwaarder dan mijn Sinn U1 op staal.
Ik dacht dat je de zwarte versie had gezien de donkere wijzerplaat, hij is dus een stuk donkerder in het echt, of heeft hij in het volle licht toch een mooie blauwkleur?
Misschien kun je iets zien qua kleur op deze foto. Niet zo mooi shot als die van sorcees, maar wellicht verhelderend.
Door de flits/licht is het blauwe wel iets feller dan bij normaal daglicht.
Hij is heel mooi (donker)blauw, donkerder dan op de productfoto, wat ik persoonlijk heel mooi en gedistingeerd vind.
Een dikke duiker die als dresswatch niet zou misstan.
Alleen je hemdsmouwen passen er niet overheen, 14 mm dik, 44 mm diameter excl. kroon, 47,4 mm incl. schroefkroon.
Die witte is echt mooi. Die gaat er binnenkort komen. Samen met de zwarte voor een medeforummer.
hhe Schreef:
Misschien kun je iets zien qua kleur op deze foto.
Niet zo mooi shot als die van sorcees, maar
wellicht verhelderend.Door de flits/licht is het blauwe wel iets feller
dan bij normaal daglicht.http://i994.photobucket.com/albums/af69/hheuvelman
/jellyfish0551.jpg
Wat is die kroon goed beschermd zeg!
Ja, maar toch goed te bedienen, bovendien zitten er behoorlijk wat gangen op voor dat hij vast zit (z.w.z. je moet hem vaak ronddraaien = beter vast).
Een oplettend forum lid heeft geconstateerd dat er een fout in de specs zitten. De Jellyfish heeft 90 clicks ipv 120 clicks. Ik zal het ook aanpassen op mijn site.
Bedankt Sorcees