Heel fraai! Ben door je eerdere posts er al een paar keer online naar gaan kijken…
Hopelijk kan ik hem uit mijn gedachten zetten. Geen cent te makken nu.
Heel fraai! Ben door je eerdere posts er al een paar keer online naar gaan kijken…
Hopelijk kan ik hem uit mijn gedachten zetten. Geen cent te makken nu.
Mooie review over een nog mooiere Omega, dank voor het delen!
Mooie review en super gave aanwinst!!
Deze begrijp ik helemaal. Prachtig ding. Geen 13 in een dozijn. Beetje een alleskunner (ik mag geloof ik de term ‘beach to boardroom’ niet meer gebruiken, dus dat doe ik dan ook niet ).
Hier ga je vast erg van genieten.
Niks aan toe te voegen.
Mooie review!
Knappe review!
Leuk review over een klassieker. Mis zelfs de Japanse kranten niet.
Gaaf apparaat!!
Heel erg mooi! Hoop dat we er nog meer van gaan zien hier op het forum.
prachtige klok, geniet ervan!
Heel fraai horloge! Geniet ervan!
Ik vind hem zeer mooi, toch blijf ik de “fluted bezel” vergelijken met die van “dat andere, best wel goede merk” en moet dan toch zeggen dat ik de glans bij “die andere” me meer aanspreekt.
Zat al op de review te wachten en hij was het wachten waard! Wat een topper zeg!
Ook deze zie ik graag vaak voorbij komen in " wat dragen wij vandaag ".
Veel plezier ermee
Gr.Wander
Even voor de duidelijkheid…over welke andere hebben we het eigenlijk? (Rolex? Oris?..)
Ik had het over Rolex.
Dank je voor je review en voor de extra info over het kaartje. Leuk om te weten, wellicht komt deze ook nog eens. Ik denk dat op leer nog klassieker en mooier is. Al moet je het met deze bezel als eerste owner kopen.
Schitterend horloge, alleen begrijp ik niet dat er zo gigantisch veel Omega’s zijn die geen fijnafstelling in de bracelet hebben.
Echt onbegrijpelijk.
Hij kan dan nog perfect passen, maar ik merk toch verschil in mijn polsen tussen de winter en de zomer. Zelfs tussen de ochtend en de avond.
Al mijn Breitlings bv zijn perfect aanpasbaar.
Soms zet ik zelfs een gaatje bij op het werk.
Ben ik volledig met je eens. Omega is met afstand mijn favoriete horlogemerk, dus ze kunnen wel een potje bij me breken, maar dit snap ik gewoon niet.
Overigens is het dan wel weer zo dat ik met deze band weinig last van dikteverschillen van mijn pols heb gehad de afgelopen paar weken. Maar de zomer moet uiteraard nog komen, dus ik ben benieuwd…
Wat een fantastische dial!
Hoi ikzelf, het is een paar jaar later. Maar ik zit nu in de trein op weg naar mijn eigen Globemaster