REVIEW . Omslingeren en GAAN, luxe werk-beater.

Dank u.
Deze heb ik ondertussen al een poosje, de BB gaat gewoon door. Ook al koop ik me weer suf dit jaar, al ben ik dat dus niet van plan.
Het spelletje daar is of ik geduld heb tot de kerst zoals ik mijzelf heb voorgenomen.
Dus komen gaat de BB absoluut, nu of pas met de kerst is de vraag.

Heb deze natuurlijk al vaker langs zien komen bij je ,echt een topper als werk beater :star_struck:
Het enige wat mij tegenhoud om deze aan te schaffen is zijn prijs :roll_eyes:

:thinking: :thinking: :thinking:

2 likes

Is een gave klok hoor!

Heb hem zelf ook gehad… alleen die 45mm waren me te groot… anders had ik hem zeker nog!!

1 like

Heh daar heb je hem weer… Gaaf hoor, had hem vorig jaar bijna gekocht maar wat mij tegenhield is dat je aan de rubberen band vast zit vanwege de aparte lugs en rubber niet echt mijn favoriete bandje is vooral niet in de zomer…

1 like

Perlon kan heel goed en staat prachtig.

Is idd wel een bak geld voor het doel.

1 like

Echt een gaaf en ruig model :slight_smile:
Er is ook een groene band voor als het goed is. Staat ook erg gaaf!
Tof dat je deze zo gebruik waar die voor is :smiley:

1 like

De baken in de vroege ochtend van het ‘Wat dragen we vandaag’ topic. De post die me iedere dag weer doet beseffen dat ik blij ben met mijn kantoorbaan, en dat ik er niet zo teringvroeg uit hoef.

Leuk topic en serieus mooie toolwatch!

1 like

dank.

ik vind het heerlijk, daarom doe ik dat ook.
Lekker rustig, de dag zien beginnen, van niemand nog “last” , heerlijk.
Ik hoef/moet het van niemand gelukkig, dus wanneer een dagje niet lukt blijf ik lekker liggen.

Mijn ochtend post is altijd bij de eerste koffie pauze, ben dan dus al aan de slag.
Gemiddeld genomen sta ik om 0515/0530u bij de eerste klant.

2 likes

:scream: agrarische sector, of bouwsector???

beide niet, haha.

Ik heb een glazenwassers bedrijf en we hebben een fabriek, dus ik kan altijd vooruit.

1 like

Haha dat kan natuurlijk ook. Bij vroeg opstaan denk je al snel aan mijn genoemde sectoren.

1 like

Volgens mij is het weer eens tijd een update te gaan schrijven.

Alweer 3 jaar verder met deze opper tool-watch sinds de laatste review .
( Dus nu dik 4 jaar in bezit )

7 likes

Sindskort ook in het bezit van deze topper.
Mede door jouw foto’s elke dag heb je mij toch overgehaald om dit horloge te kopen
Wat een heerlijk daily beuker is dit!!
100% eens met je review…:+1::+1::+1:

1 like

Gebruik je hem als “zorgenloos” horloge of echt als serieuze tool-watch?

Of??

Gefeliciteerd ermee iig, eenmaal om de pols kan je pas echt ervaren hoe goed dit horloge is ontworpen.

1 like

Gewoon lekker zorgeloos dragen.
Draag hem met werk met handschoenen die trek ik erover heen, blijft ie enigszins nog beschermd.
Kan niet altijd de telefoon pakken voor de tijd dus dit is ideaal. Weegt ook helemaal niks…mijn oude Gshocks waren nog zwaarder.
Heb ook nog een Submariner en die droeg ik ook gewoon tijdens werk…nu niet meer in ieder geval😜
Alleen gaat het horloge af tijdens hakken of breken.
Dat overleeft geen enkel horloge…

1 like

Dat gaat mij niet lukken.
Mouwen werkjassen zijn allemaal ingekort.

Verder komt mijn jas niet…

Mooi dat je hem ook echt gebruikt.

3 likes